Eciggen!
Har sökt och sökt men tycker informationen är så svår att förstå och alla svenska sidor verkar oseriösa.
Ni som har en elcigg som faktiskt funkar och tillfredställer, vilken har ni och vart beställde ni?
Behöver inte ha nikotin :)
Har sökt och sökt men tycker informationen är så svår att förstå och alla svenska sidor verkar oseriösa.
Ni som har en elcigg som faktiskt funkar och tillfredställer, vilken har ni och vart beställde ni?
Behöver inte ha nikotin :)
Har ingen men de finns på ICA att köpa. De måste ju veta lite om produkten.
Såg precis en annons i Metro där klipster har halva priset på onecig (den bästa e-ciggen) man laddar ner appen så kan du läsa mer. Min bästa kompis har slutat röka med e-cigg, sa att hon inte klarat det annars.
Ska kolla upp den där onecig, finns det någonstans man kan läsa från någon som har erfarenhet av den? Att den är bra alltså?
Vill så gärna sluta röka men jag faller på begäret av själva aktiviteten hela tiden =/
Har testat en jag skickade efter på nätet, och måste säga att det fungerade över förväntan. Slutade röka med hjälp av slutarökatabletten Champix, som hjälpte mig mycket, men upplevde att jag saknade själva rökproceduren. Elciggen tillgodosedde det behovet. Kändes som en vanlig cigg, med rök som man fick in i munnen och kunde blåsa ut. Elciggen var mycket tyngre än en vanlig cigarett, och man var tvungen att suga hårdare för att få ut "röken"
Jag beställer från Dansmoke.se , de är med nikotin, men jag "röker" också nikotinfria från E-Ciggbolaget. Dansmoke passa mig bra, jag "röker" menthol och deras är jätte god
Första gången jag introducerades till el-ciggen tyckte jag det såg konstigt ut men jag beställde från
www.el-ciggen.se och slutade röka dagen efter. Det kändes enkelt och beställa från dem, de har koncentrerat sig på en bra produkt och inte förvirrande som många andra sidor har...
/Ida