Eciggen!
Alexandra 737 skrev 2013-01-14 03:19:14 följande:
Har sökt och sökt men tycker informationen är så svår att förstå och alla svenska sidor verkar oseriösa.Ni som har en elcigg som faktiskt funkar och tillfredställer, vilken har ni och vart beställde ni?
Behöver inte ha nikotin :)
kostade mig ett par hundra innan jag förstog hur en elciggarett för vanliga rökare skall fungera.
Det är välldigt stor skillnad på tillverkare och modeller.
Men för en rökare som vill sluta röka vanliga cigaretter så handlar det till största del om styrka på batteriet och nikotin och modell.
Det finns vissa modeller som ser ut som en riktig cigarett. Dom är bara att glömma om du är vanlig rökare och vill använda elciggen för att sluta röka, dem är mer tillverkade som en skämtpryl och för folk som inte rökt vanliga cigaretter. Oftast har dem alldelles för svagt batteri och dålig kvalité. Jag provade en sådan som första elcigg och ja.. Det smakade pyton och påminde inte alls som en riktig cigarett. Laddaren gick sönder redan efter första gången jag skulle ladda.
Nu efter 4 månader utan en riktig cigarett och mycket letande på nätet så kan jag säga att det finns bara 2 stycken svenska seriösa företag som säljer bra produkter. Light yur Fire heter det ena företaget och det som jag använder och är helnöjd med är ecocig.se . Dom har jätte snabba leveranser fick mitt paket redan dagen efter jag beställde och dem har ett perfekt startpaket och inriktar sig specefikt mot människor som vill sluta röka vanliga cigaretter.
Man kan välja själv ifall man vill ha nikotin eller inte, men man får med en valfri smak och jag kan starkt rekomendera Menthol.
Så om jag får ge dig ett bra tipps så kolla in: www.ecocig.se
/Johanna