• Anonym

Äcklig tråd angående sex på morgonen,.

Varför har  man ens sex på morgonen när man vet att det inte kommer sluta bra? Man är sömnig och osexig, det är ljust och kallt och man är halvsvettig och morgonklibbig i underlivet. Killen har en trött penis som måste stickas in och ut några gånger innan den blir hård. Hela kroppen känns klibbig och obehaglig och man ligger i osexigaste positionen någonsin. Allt man kan tänka på är att man vill gå och ta en dusch för man luktar svett i armhålorna. Det luktar morgonandedräkt och snusk i rummet, och killen håller på och slaknar hela tiden, medan jag själv får ont för att jag inte är sugen tillräckligt och är mest tjockklibbig inte våt.

Sen kommer hundjäveln upp i sängen och avbryter gång på gång. Varken jag eller han klarar av att komma för att situationen är så osexig och till lsut avbryter vi och han somnar om och får blå bollar.

liksom varför allvarligt varför?

• Svar på tråden Äcklig tråd angående sex på morgonen,.
  • Anonym

Men sluta ha morgonsex om det inte funkar för er... enkelt!

• Anonym

Jag tror det börjar med att sambon har gradvis morgonstånd och att vi alltid sover nakna. Och sen kramar han om mig när vi skedar och börjar småtaffsa och sen så hamnar vi där. Vi halvsover ju typ när vi börjar.

• P30

Vem tvingar er till detta? Jag har iofs en ganska starkt gnagande känsla av att han inte hade beskrivit den normala morgonsexritualen på samma sätt... :)

Om du gör som du alltid har gjort får du det resultat du alltid fått.
  • Kung Kisstank
    Anonym skrev 2013-01-14 11:13:10 följande:
    Varför har  man ens sex på morgonen när man vet att det inte kommer sluta bra? Man är sömnig och osexig, det är ljust och kallt och man är halvsvettig och morgonklibbig i underlivet. Killen har en trött penis som måste stickas in och ut några gånger innan den blir hård. Hela kroppen känns klibbig och obehaglig och man ligger i osexigaste positionen någonsin. Allt man kan tänka på är att man vill gå och ta en dusch för man luktar svett i armhålorna. Det luktar morgonandedräkt och snusk i rummet, och killen håller på och slaknar hela tiden, medan jag själv får ont för att jag inte är sugen tillräckligt och är mest tjockklibbig inte våt.

Sen kommer hundjäveln upp i sängen och avbryter gång på gång. Varken jag eller han klarar av att komma för att situationen är så osexig och till lsut avbryter vi och han somnar om och får blå bollar.

liksom varför allvarligt varför?
    Varför förutsätter du att ert sexliv är någon slags norm för alla andra?

Och om ni låter eran hund styra ert samliv behöver ni kanske uppfostra den lite, eller också är det en bekväm anledning att skylla på för att slippa sex.
  • Anonym
    Kung Kisstank skrev 2013-01-14 11:33:34 följande:
    Varför förutsätter du att ert sexliv är någon slags norm för alla andra?

Och om ni låter eran hund styra ert samliv behöver ni kanske uppfostra den lite, eller också är det en bekväm anledning att skylla på för att slippa sex.
    Ne jag tänkte inte att det var en norm för alla, endast att det säkerligen måste finnas någon mer på detta forum som tycker morgonsex OFTA (kanske inte alltid) är kasst.

Och våran hund är fortfarande valp, hoppar upp ibland, inte jämnt men hon tror att vi leker när vi har sex och då vill hon vara med. Nej hon styr inte vårat samliv, på kvällen så stänger vi dörren, men på morgonen kliver vi ju inte ens upp ur sängen.

En annan sak är att jag är kissnödig på morgonen och då är inte alltid sex det skönaste, lägg till gravidillamående på det som idag så var det kasst.

Kanske bara är jag som har dåligt morgonsex.

Har iofs haft bra morgonsex ibland med, men då ska man ha varit nyduschad och renbäddat och haft en fräsch doft i rummet när man vaknar, en lite piggare sambo kan ju också underlätta.
  • Anonym
    P30 skrev 2013-01-14 11:31:24 följande:
    Vem tvingar er till detta? Jag har iofs en ganska starkt gnagande känsla av att han inte hade beskrivit den normala morgonsexritualen på samma sätt... :)
    Ingen, jag tror vi tvingar oss själva när vi halvsover. Alltså jag är ju lite sugen annars skulle jag inte börja, men jag ångrar mig rätt snabbt och sen är det en pest och pina tills han kommer eller vi avbryter :P
  • Anonym (vivi)

Hm...själv tycker jag morgonsex kan vara riktigt mysigt. Skulle aldrig drömma om att ha det om det var så jobbigt som du beskriver

• Anonym (morgonkåt)

jag hade precis morgonsex med min kille! tycker det är de bästa! han är stenhård på morgonen och slaknar aldrig! jag hade och fruktansvärt illamående men så fort jag vi börja var de som bortblåst! sen är min kille en gud i sängen så jag säger aldrig nej och det är alltid bra oavsett tid på dygnet :) men ha inte morgonsex om de inte känns bra och är upphetsande! de kanske inte passar alla..

• Anonym

Men hur ska jag avbryta det på ett smidigt sätt då? Just nu blir det mer, om jag inte håller ut så brukar jag säga eh du behöver ju inte komma om du inte kan just nu, och sen så säger jag, jag ska tvätta av mig och går därifrån.

Eller kanske ännu bättre hur gör jag det sexigare?

När vi var små så brukade jag komma från skolan, när han fortfarande låg och sov, också smög jag in och gav honom en avsugning och sen hade vi sex, men då var ju jag redan vaken och fräsch.

Svar på tråden Äcklig tråd angående sex på morgonen,.