Ni som är två vuxna o tre eller flera barn, vad har ni för bil?? Tacksam för svar
Ni som är två vuxna o tre eller flera barn, vad har ni för bil???
Vi är två vuxna och tre barn, 1,5år 4,5år och 5,5år.
Har haft många bilar av äldre modeller,det är jobbigt att mecka jämt o dom drar mycket soppa och vi kör mtycket bil så vi vill gärna åka "lite säkrare o schyystare" med barn så vi måste köpa en "nyare" bil för max 80,000kr.
Det är ju lite knepigt när man är flera än 4 för det blir väldigt trångt. Sedan är det jobbigt att alltid alltid sitta bak i mitten har gjort det i snart 5,5år, för jag är minst av mig o mannen o han får inte plats där så det blir jag som får sitta där...om man skulle sätta 1 åringen bak bakåtvänd så måste man dra fram passargerarstolen så långt så det går knappt o sitta där...o det blir trånkt med den bak samt två st sittkuddar/ryggstöd...
Jag är inte mkt för mini bussar/bussmodeller...typ seat alhambra likn..jag gillar stora bilar typ ford explorer å det men man har bara råd med dom äldre modellerna som drar flera tusen i soppa så dom går bort...
Du får inte så mkt bra för 80,000 heller..har kollat på några Saab 9-5 nyare o där får man ju än schyyst bil som oftast gått låga mil för bra pris...
Vad har ni för bil? Hur har ni löst tre barn stols problem?
Vågar man köpa en saab?
Tacksam för svar