• KLAJSHUH

Hemskt avsnitt! Dr Phil!

Okej, dagens Dr Phil är det värsta jag sett på länge!!! Stackars stackars barn!!!

" Dr Phil träffar 18-åriga Lauren som berättar om hur hon som åttaåring låstes in i en garderob av sin mamma och styvfar, Barbara och Kenneth Atkinson. Där fick hon sedan sitta i sex år. När hon till slut hittades var hon undernärd och inte mycket längre än en treåring. Även 19/01." 

Hon blev även brutalt våldtagen...

Jag sitter och riktigt gråter i soffan. Stackars lilla lilla flicka!!Gråter

Vad fan är det för fel på en del människor?! Ibland är fasen dödsstraff berättigat!!!!!  

• Svar på tråden Hemskt avsnitt! Dr Phil!
  • KLAJSHUH

Antagligen för att hon vill berätta och är redo för det nu. Usch, vilken hemsk historia!

• Singoallaa

Jag såg avsnittet, för djävligt! Håller med dig ts! Sedan så parerade dem om hur hon aldrig tidigare sett de hemska bilderna från huset, men det skulle hon få göra i showen! Där bytte jag kanal! PS: hon var bara två när monstren låste in henne och var det tills hon var sex eller åtta år! Gillar inte dr Phil, tittar aldrig egentligen på det skitet!

• KLAJSHUH
    Mamma till busfrön skrev 2013-01-15 18:59:50 följande:
    Hur dags går det i repris ?
    08.00 på lördag. jag ska också försöka se det igen. Missade halva när Filip vaknade. Ni kan tro att jag kramade honom och pussade lite extra efter ha sett det där hemska..
  • Amatullah

Jag såg det också! Usch! :(((

Man kan se alla dr. Phil avsnitt på youtube, jag följer kanalen amal sanad (tror den heter så) det här avsnittet heter "the girl in the closet"

Svar på tråden Hemskt avsnitt! Dr Phil!