Erfdgt skrev 2013-01-21 19:51:14 följande:
Oh, jag räknas väl inte som ung längre (blir 26 i februari), utan är i en sån "mellanålder". Jag var 19år när jag fick min dotter. Vi började försöka med syskon när hon var kring 1,5år, utan resultat, och pga diverse omständigheter fick vi lägga det på hyllan när hon var kring 2,5år. Vid hennes 3-års dag, så började vi vara "oförsiktiga", men inte försöka aktivt, och så har det varit sedan dess. Nu har dottern fyllt 6år och vi har försökt dryga halvåret aktivt utan resultat. Man försöker ju hålla tummarna och modet uppe :)
Håller tummarna för dig Sabina91, och för alla andra också såklart!
Hej Erfdgt!
Självklart får du vara med :) Jag tycker alla som är under 30 räknas till unga :) Även om jag själv (22 år i februari) är ganska ung. Får höra det ganska ofta, speciellt på bloggen.
Okej jag förstår dig hur drygt det är och vänta på det dära plusset! Hatar spänningen varje månad. Har försökt sedan oktober 2012.
Men tror det tagit sig nu eller vad tror ni?
haft mens med menscykel (mellan oktober och november) på 37 dagar samt (mellan november och december) på 31 dagar. Misstänker nu att jag är gravid och hoppas verkligen på det. Men behöver eran hjälp vad ni tror? Ska testa på lördag om det inte kommit någon mens. Är idag måndag inne på 39 dagar sedan senaste mensens första dag (13 december)
Mina syptom är:
Molande värk runt magen, ryggen och äggledarna.
Utåt "pekande" mörkare bröstvåror med rundare vårtgårdae(har alltid haft inåtgående)
Jätte mycket flytningar (vita icke trådiga)
Illamåendet kommer till och från. Svullen mage som är mer rund. (Jag är lite rund om magen annars med men inte så här "utåt buktande)
Samt ganska trött och as mycket finnar.
Vad tror ni som har fått barn en gång Pixlar och Erfdgt?
Ska testa på lördag tänkte jag om ingen mens kommit.