Erfarenheter av Roaccutan
Jag har aldrig hört något liknande, att man skulle kunna utveckla bröst av roaccutan? Jag är också inne på min andra kur roaccutan och är helt aknefri nu, och jag har inte heller några biverkningar alls. Jag har läst på massor om medicinen under den här perioden och har inte stött på något som skulle tyda på dessa biverkningar för män? Medicinen är värre för kvinnor att äta, just eftersom man kan riskera en graviditet. Men mansbröst? Det låter som föregående säger, något att skylla på bara.
Synd att någon skulle komma in och förstöra en tråd, när det var någon som hade seriösa funderingar. Och så kommer det någon som utan några som helst belägg totalsågar både henne som startade tråden, alla andra som kommenterat, plus medicinen. Låter som en liten tjej som vill göra reklam för sitt eget lilla hudspa någonstans. Och runt 40.. Då borde man vuxit ifrån den där aggressiva och anklagande tonen som hormonella tonårstjejer kan ha när dom inte får som dom vill...
Synd på en bra tråd, eller ja, en tråd som kunde ha blivit bra. Som faktiskt kunde ha hjälp någon... Folk klagar mycket mer när dom är missnöjda än dom berättar när dom är nöjda. Så OM folk hade fått så hemska hemska biverkningar hela tiden skulle internet vara fullt av dessa, inte av tonårstjejer som bloggar över hur enkelt det var att genomgå kuren och hur bra resultatet blev. Lägg ner nu (varning), väx upp lite och bygg istället upp din mans självförtroende så han vågar söka hjälp, istället för att sitta här och kasta skit och leva i det förflutna.
Jag följer också  roaccutanbloggen. Bra att ha någon att bolla med och som lyfter viktiga frågor