Jag älskar också anal sex, får mina starkaste orgasmer när jag blir tagen analt och kör med en vibrator i slidan och på klitoris. Här ska du få några tips som tog mig från nyfikenhet till passion!
1. Tvätta dig innan. Försök även bajsa, gärna nån timme innan. Det behöver inte försöra stämningen, det är bara att ursäkta sig och gå till toaletten en sväng. Jag använder duschslangen när jag tvättar mig. Skruvar av munstycket och för försiktigt in slangen där bak och spolar rent invändigt och utvändigt med ljumet vatten. Där har du ett tips som kanske stilar din bajs oro.
2, Glidmedel kan du inte få för mycket av. Jag föredrar Pjur's silikon baserade glidmedel. Vattenbaserade glidmedel torkar ut för fort och ger dessutom ett sämre glid än silikon baserade. Kleta in öppningen ordentligt, försök även få in lite med fingret. Att även gnida in penisen skadar inte.
3. Mjuka gärna upp lite själv med fingrarna. Brukar penetrera med långfingret och använda en cirkelrörelse för att sakta tjöa ut lite i taget. Arbetar även in lite glidmedel samtidigt. Det hjälper dig även känna ur du kanske spänner dig vid penetration så du kan motverka detta när väl penisen ska in.
4. Penetrera med penisen långsamt, ha inte för brottom med att få in den eller börja jucka. Jag brukar rida in den sakta så långt det går, sen bara sitta still och kyssas några minuter för att analen ska vänja sig. För många verkar det vara så att dom spänner sig för mycket när dom rider in den. Är så fallet så rekomenderar jag skeden. En avslappnad ställning där du fortfarande har kontrollen över hastigheten.
5. När penis väl är inne börja jucka långsamt, hastigare rörelser bör ni jobba er upp till. Börja långsamt, öka efter som du tycker att det är skönt.
6. Efter orgasm brukar jag bli lite öm där bak och vill att min man glider ut ganska omgående. När penisen ska ut, och det gäller även när ni ska ändra ställning, få din KK att dra ut den långsamt. Jag tycker iallafall att det är väldigt obehagligt när den bara rycks ut i en hastig rörelse.
7. Kommer han i dig där bak så kan det vara skönt att tvätta med duschslangen efteråt.
Liten sammanfattning!
* Tvätta invändigt.
* Mycket Glidmedel, gärna silikon baserat.
* Värm upp lite själv.
* Långsam penetration i avslappnad ställning av ditt val.
* Börja med långsamma rörelser, öka efter som.
* Dra ut penis försiktigt.
Som sagt, jag börjar oftas med att rida in den. Sen när allt är uppvärmt och klart kör vi lite olika ställningar. När jag vill komma så blir det min favorit: Doggy style med min mans penis hårt juckande i djupt i analen och jag vibrerar G-punkten och klitoris med en G-punkts vibrator tills jag och min man kommer.
Lycka till! Njut mycket, livet är kort.