• Anonym

Nybörjare analsex!

Jag har blivit KK med en kille å han vill gärna testa analsex! Ingen av oss har gjort det! Jag har vart emot det då bajsgrejen skrämmer mig! Men efter ett tag tänkande, läsande här på FL. Osv osv så har jag blivit sugen! Killen som är väldigt mån om att det ska gå fram i min takt så vi båda förhoppningsvis blir nöjda på slutet har sagt att jag kanske borde pilla lite själv! Jag har aldrig en blivit smekt vid analen! Så en dag när jag va sugen så tänkte jag att jag testar! Så tog va jag hade en sak som är i normalt långfinger storlek och körde med! Kändes helt okej och jag tyckte allt att det kändes som jag fick lite starkare orgasm! Har testat 4ggr nu med lite olika resultat! Men varje gång kommer det liiite liiite bajs på grejen! Gör det alltid det på killen sen med?! (Har testat å bajsar precis innan och testat å göra det 1h efter toa besök) Sen så när jag kommit så känns det dom ringmusklen lever sitt egna liv å gör spänningar som om jag skulle bajsa! Är det normalt?! Hjälp! Alla tips till en nyfiken nybörjare är välkomna! :). Å ursäkta att jag använder ordet bajs men fick bli så nu ;P

• Svar på tråden Nybörjare analsex!
  • Anonym

hjälp nån ?? Skäms

• paret

Nog ganska valigt att känna sig bajsnödig efter analsex.
    Du ska bli stimulerad, med finger eller tunga tills att du känner ringmuskeln släpper, du ska kunna föra in ett finger utan motstånd, först då ska du bli tagen.
    Ja ibland, men inte alltid blir det litet bajs på den efteråt, men kvittar då man ändå ska duscha efteråt ju.

• Anonym

Vill påstå att det bästa du kan använda för att för det första mjuka upp eller få ringmuskeln att bli lite uttöjd och mjuk är att skaffa en mindre sexleksak. En hårdplastvibrator tex. Sen som du skrivit själv inte hitta på något där bak om du är nödig eller nyss varit. Och vill du vara riktigt clean så spolar du ändtarmen innan lek så blir det inget bajs alls. Olja kan funka men det som jag har bäst egen erfarenhet från är ett glidmedel som lämpar sig för rumpan istället. 

Kör långsamt och ta den tid baken behöver! Lycka till! 

• Elin 885
    Anonym skrev 2013-01-15 21:29:34 följande:
    mycket olja och sakta
    olja?
    glidmedel verkar bättre!
  • Anonym

börja med o ligga på sidan och han bakom dig! och gör det sakta.
    se till att vara helt avslappnad, så fort du spänner dig det minsta lilla så kommer de göra ont :P
    gjorde det på mig iallafall dom första gångerna

• Anonym (Erfaren)

Jag älskar också anal sex, får mina starkaste orgasmer när jag blir tagen analt och kör med en vibrator i slidan och på klitoris. Här ska du få några tips som tog mig från nyfikenhet till passion!

1. Tvätta dig innan. Försök även bajsa, gärna nån timme innan. Det behöver inte försöra stämningen, det är bara att ursäkta sig och gå till toaletten en sväng. Jag använder duschslangen när jag tvättar mig. Skruvar av munstycket och för försiktigt in slangen där bak och spolar rent invändigt och utvändigt med ljumet vatten. Där har du ett tips som kanske stilar din bajs oro.

2, Glidmedel kan du inte få för mycket av. Jag föredrar Pjur's silikon baserade glidmedel. Vattenbaserade glidmedel torkar ut för fort och ger dessutom ett sämre glid än silikon baserade. Kleta in öppningen ordentligt, försök även få in lite med fingret. Att även gnida in penisen skadar inte.

3. Mjuka gärna upp lite själv med fingrarna. Brukar penetrera med långfingret och använda en cirkelrörelse för att sakta tjöa ut lite i taget. Arbetar även in lite glidmedel samtidigt. Det hjälper dig även känna ur du kanske spänner dig vid penetration så du kan motverka detta när väl penisen ska in.

4. Penetrera med penisen långsamt, ha inte för brottom med att få in den eller börja jucka. Jag brukar rida in den sakta så långt det går, sen bara sitta still och kyssas några minuter för att analen ska vänja sig. För många verkar det vara så att dom spänner sig för mycket när dom rider in den. Är så fallet så rekomenderar jag skeden. En avslappnad ställning där du fortfarande har kontrollen över hastigheten.

5. När penis väl är inne börja jucka långsamt, hastigare rörelser bör ni jobba er upp till. Börja långsamt, öka efter som du tycker att det är skönt.

6. Efter orgasm brukar jag bli lite öm där bak och vill att min man glider ut ganska omgående. När penisen ska ut, och det gäller även när ni ska ändra ställning, få din KK att dra ut den långsamt. Jag tycker iallafall att det är väldigt obehagligt när den bara rycks ut i en hastig rörelse.

7. Kommer han i dig där bak så kan det vara skönt att tvätta med duschslangen efteråt.

Liten sammanfattning!

* Tvätta invändigt.
    * Mycket Glidmedel, gärna silikon baserat.
    * Värm upp lite själv.
    * Långsam penetration i avslappnad ställning av ditt val.
    * Börja med långsamma rörelser, öka efter som.
    * Dra ut penis försiktigt.

Som sagt, jag börjar oftas med att rida in den. Sen när allt är uppvärmt och klart kör vi lite olika ställningar. När jag vill komma så blir det min favorit: Doggy style med min mans penis hårt juckande i djupt i analen och jag vibrerar G-punkten och klitoris med en G-punkts vibrator tills jag och min man kommer.

Lycka till! Njut mycket, livet är kort.

• Anonym (Erfaren)

Glömde understryka hur varmt jag rekomenderar att du skaffar en vibrator för klitoris och slid stimulans under akten. Det finns 1000tals sexshoppar på nätet, med hyggliga priser och diskreta leveranser. En simpel G-punkts vibrator behöver inte kosta över 200:- och det kommer förstärka upplevelsen en hel del.

• Anonym

testade och har nu gjort det 3 gånger. inget bajs och ganska skönt ändå =) men gillar vanligt sex bättre =) tackför alla tips =)

• Anonym
    Anonym (Erfaren) skrev 2013-01-31 20:16:12 följande:
    Jag älskar också anal sex, får mina starkaste orgasmer när jag blir tagen analt och kör med en vibrator i slidan och på klitoris. Här ska du få några tips som tog mig från nyfikenhet till passion!

1. Tvätta dig innan. Försök även bajsa, gärna nån timme innan. Det behöver inte försöra stämningen, det är bara att ursäkta sig och gå till toaletten en sväng. Jag använder duschslangen när jag tvättar mig. Skruvar av munstycket och för försiktigt in slangen där bak och spolar rent invändigt och utvändigt med ljumet vatten. Där har du ett tips som kanske stilar din bajs oro.
    Har testat att "tvätta" med duschslangen men det blir ju typ vatten kvar i ändtarmen som är bajsigt Typ ljusbrunt vatten.
  • Anonym (Erfaren)
    Anonym skrev 2013-02-03 06:46:54 följande:
    Har testat att "tvätta" med duschslangen men det blir ju typ vatten kvar i ändtarmen som är bajsigt Typ ljusbrunt vatten.
    Hmm, prova ät mer fibrer dagen innan.
Svar på tråden Nybörjare analsex!