KimPossible skrev 2013-01-25 21:23:12 följande:
Uh, det låter inget vidare alls.

Skönt att du kunde komma tillbaka så att du trivs. För det är ju det som är det viktiga, att man trivs själv. Inte att man passar in i någon mall eller ser ut på ett visst sätt för någon annans skull.
För min del så är det diverse sjukdomar som sätter stopp för träningen idag, fibro, artros och troligen RA också, men jag försöker så gott jag kan ändå. Blandar med vatten, tack för tipset att blanda med annat! *läser bär istället för frukt, frukthatare som jag är*
Ska inte ta upp tråden med mer tråkigt nu, men du kan väl skriva hur det går för din mamma.
Skål!

Svarar på det här inlägget också sen ska jag inte skriva mer tråkigheter.
Nej, det är inget vidare att gå från 59 till 110. Jag är seriös och jag har lagt ut kort på mig själv när jag var 110kilo med min äldste. Min mage var så stor att jag lätt kunde lägga bricka med mat på mage och äta. Inga problem och ja, jag såg verkligen ut som en korsning mellan Mumin och Lucifer (cindrellas katt). Bitter, arg och otrolig frustrerad från morgon till kväll. Kunde ju för helvete inte gå i slutet då jag till råga på allt fick havandeskapsförgiftning. Inte kul alls.
Ajaj, Artros och fibro låter inget kul alls. Vattengymnastik? Simning? Brukar vara jättebra och sen basta efteråt. du bränner otroliga mängder kalorier.
Angående mamma...ja, vad ska jag skriva? Suck....

Komma din inbox. Skickar länken till min tråd så får du läsa om du vill.
Tack.