• Highness

"Nu är jag full..."

Tänkte att vi skulle ha en tråd för festliknande situationer, igen.  Här ska vi skriva när vi känner oss runda om föttera... 

• Svar på tråden "Nu är jag full..."
  • KimPossible

Ledsen att jag bangade träden ikväll, irl kom emellan.

Gäller det f ö om man har en full make, men är hyfsat klar i huvudet själv?

Äh, skål i vatten! Jag har haft en fantastisk kväll (och dag för den delen), hoppas ni haft detsamma.

Puss på er, småsmulor!

• ni78

Nä nu sängen :) synd bara att den är tom på ena sidan

• M C
    AngieT skrev 2013-01-19 03:31:58 följande:
    Nu är jag äännu ffullar. Fan vad skönt det känns=) Vet stt jag är trygg och säker med sambon och kan dricka utan att oroa mig =)

And i like it!

Najs! Vi får väl se när du vaknar till...
    KimPossible skrev 2013-01-19 04:52:09 följande:
    Ledsen att jag bangade träden ikväll, irl kom emellan.
    Gäller det f ö om man har en full make, men är hyfsat klar i huvudet själv?
    Äh, skål i vatten! Jag har haft en fantastisk kväll (och dag för den delen), hoppas ni haft detsamma.
    Puss på er, småsmulor!
    Det är lördag idag!

Undo these cuffs and I'll show you
  • KimPossible
    vampyria2 skrev 2013-01-19 09:25:43 följande:
    Heppa hej! Hur mår alla i dag då?

Kalasbra! Fast det är minus 20...
  • vampyria2

Huva ja kallt ute som bara den och jag måste ut och handla...blev tok sugen på kräftor så då är det väl bara att klä sig varmt och knalla iväg :p

• fortsätt paddla

Solen lyser, sambo handlar färg och mat med barn och jag röjer, jag och min förkylning. Fixar för att bara kunna vara ute och leka imorgon. Isdag. Grilla.

• KimPossible

Vi kom hem efter att ha sovit borta i natt, och märkte att vår luftvärmepump inte kände för att jobba längre när det blivit under -14. 

Grattis liksom, 7 grader i sovrummen och 9,2 i kök och vardagsrum. Vi har inte ens vågat öppna källardörren och glutta hur kallt det är där. Jefla tur att barnen inte är hemma iaf!

Spöke

Nu blir det brasa, värmeljus i massor (tur vi köpte 300 st häromdan), ugnen på och öppen lucka, sen kaffe iklädd dubbla brallor, tre tröjor, fleecemorgonrock, två strumpor, duntofflor, jacka och mössa. Jag skippade vantar, det är så satans svårt att dricka kaffe och skriva på datorn med såna.

Skål på er! KaffeKaffeKaffe 

Svar på tråden "Nu är jag full..."