• Highness

"Nu är jag full..."

Tänkte att vi skulle ha en tråd för festliknande situationer, igen.  Här ska vi skriva när vi känner oss runda om föttera... 

• Svar på tråden "Nu är jag full..."
  • Ojsan
    AngieT skrev 2013-01-27 00:45:40 följande:
    Vad bra:P Själv så har jag slutat dricka. Efter gårdagen så inser jag att alkohol inte är bra för mig eller förhållandet.
    Hoppas det inte blev fylletjafs,inte kul.. brukar hända oss så nu undviker vi att bli fulla samtidigt och vi har inte bråkat en gång sedan dess.
  • ni78

AngieT Jo har ingen som vill komma över i kväll och när man är sängen utan vänner så blir det så

• Petite Chérie
    ArgaKillen skrev 2013-01-27 00:51:04 följande:
    Haha!!! du försökte flirta med mig igår. Det är vad jag kallar bottennapp, så jag håller med. dig ^^ 
    Haha nej... Jag sa; Gå ut och ragga!

Hur kan du ta det som ett invit av något slag?? haha
    Evolution isn't an opinion, it's fact.
  • Feltryck01

Alltså hjälp! Det är efterfest om ca 20 min i porten bredvid och jag har några öl i kylen.. Ska jag bättra sminket, byta om och gå dit eller?.. Kanske typ, bete mig som att jag faktiskt är 20 år gammal? Vad tycker ni?

• Petite Chérie
    Ojsan skrev 2013-01-27 00:52:32 följande:
    Hoppas det inte blev fylletjafs,inte kul.. brukar hända oss så nu undviker vi att bli fulla samtidigt och vi har inte bråkat en gång sedan dess.
    Jupp, fylletjafs.. Skitjobbigt. Så nu blir det inge mer dricka på ett tag och hädanefter blir det EN flaska champagne för mig om jag ska dricka, och inte två som igår.
  • ni78

Livet om man kommer att hitta kärleken igen ?

AngieT skrev 2013-01-27 00:50:34 följande:
    På vadå?

• Petite Chérie
    ni78 skrev 2013-01-27 00:52:45 följande:
    AngieT Jo har ingen som vill komma över i kväll och när man är sängen utan vänner så blir det så
    Aw=( Du kanske kan bli tillsammans med argakillen?:D
  • Feltryck01

Hjälp! Det är efterfest om ca 20 min o porten bredvid... Festa eller inte? Bete mig som att jag är 20 år eller vara "gammal" och mysa med sambon? Sminka upp mig, byta om och slå klackarna i taket eller sminka av för dejt med John Blund?

Mitt liv är så jävla svårt.

• ArgaKillen
    AngieT skrev 2013-01-27 00:56:23 följande:
    Haha nej... Jag sa; Gå ut och ragga!

Hur kan du ta det som ett invit av något slag?? haha
    som jag svarade: "jag tänker inte ens försöka", svenska kärringar = öken!
Svar på tråden "Nu är jag full..."