• Lillellan

Örebroare med bf i maj

nån i örebro som har bf april - maj - juni? Glad

• Svar på tråden Örebroare med bf i maj
  • Lillellan

Men hej! Va roligt med en mamma i nästan samma ålder. :) Vad spännande att det är ca 1 vecka mellan oss åxå. Hur mår du då? :)

• Linn 077

Fysiskt mår jag bra, har ännu inte kommit in i värsta krämptiden. Men foglossningen gör sig mer påmind för varje vecka som går så snart gnäller man bara igen;) 

Hur mår ni? 

Mamma till 3, 1 änglapojke (f/d 2012-02-12). litethoppomliv.blogg.se
  • Lillellan

Har tyvärr blivit heltidssjukskriven pga av foglossning och många täta sammandragningar. Tycker det är jobbig då man för övrigt mår väldigt bra i kroppen. Dock tycker jag inte alls om hur jag ser ut nu. Känner mig så otroligt ful och sliten. Aldrig känt så i nån annan graviditet men i den här, usch! Nä tacka vet jag bättre dagar ;)

• Lillellan
    Friiidaaay skrev 2013-01-21 01:03:52 följande:
    Har bf i slutet av juni (;

Åhå så spännande!! Grattis! Hur mår du då? :)
  • Linn 077
    Lillellan skrev 2013-01-21 07:29:11 följande:
    Har tyvärr blivit heltidssjukskriven pga av foglossning och många täta sammandragningar. Tycker det är jobbig då man för övrigt mår väldigt bra i kroppen. Dock tycker jag inte alls om hur jag ser ut nu. Känner mig så otroligt ful och sliten. Aldrig känt så i nån annan graviditet men i den här, usch! Nä tacka vet jag bättre dagar ;)
    Förstår hur du känner, kände mig oxå ful och sliten med nummer 3. Kan inte påstå att jag känner mig så vacker naken nu heller med nr 4.
    Lillellan skrev 2013-01-21 07:30:52 följande:
    Ska ni alla föda på usö? Eller funderat på Karlskoga?
    Jag blir förlöst med planerat kejsarsnitt på USÖ. :) har inte fått datumet än. Hoppas hoppas på att få det när jag ska träffa läkaren i slutet på feb.

• Lillellan

Nä nr 3 själ verkligen ens egna skönhet. :)

Aaa jag förstår.. En vän till mig ska förlösas idag med planerat snitt, men hon valde Karlskoga.
    Hon tyckte det kändes bättre där..

Jag tror men ja vet inte, du får nog reda på datumet för snittet i april.. för hon fick det ca 1 månad innan.. (kanske annat i ditt fall {#emotions_dlg.flower} ) men visst gör dom snittet ca 2 veckor innan bf då? för å vara på den säkra sidan..

själv blir det väl usö för mig åxå,  Sist åkte jag hem med lilla Emil direkt från förlossningen, så jag har ingen erfarenhet av bb. Men sägs att dom är lite "otrevliga".. men man får väl döma själv... :)

• Linn 077
    Lillellan skrev 2013-01-21 09:08:36 följande:
    Nä nr 3 själ verkligen ens egna skönhet. :)

Aaa jag förstår.. En vän till mig ska förlösas idag med planerat snitt, men hon valde Karlskoga.
    Hon tyckte det kändes bättre där..

Jag tror men ja vet inte, du får nog reda på datumet för snittet i april.. för hon fick det ca 1 månad innan.. (kanske annat i ditt fall {#emotions_dlg.flower} ) men visst gör dom snittet ca 2 veckor innan bf då? för å vara på den säkra sidan..

själv blir det väl usö för mig åxå,  Sist åkte jag hem med lilla Emil direkt från förlossningen, så jag har ingen erfarenhet av bb. Men sägs att dom är lite "otrevliga".. men man får väl döma själv... :)
    Jag tror oxå egentligen att jag får snittdatum i april, tyvärr. Eller det kanske är bra att inte få det för tidigt heller. Är helt fixerad vid datumen för kontroller och läkarbesök nu. Ca 2 veckor före ja. Kan tänka mig att det blir nånstans 6-10 maj. Vill inte gå längre än det.

Jag har faktiskt inte så mycket erfarenhet av BB fast jag fött 3 barn på USÖ. Jag åkte hem dagen efter med första, efter 3 dagar med andra men jag märkte knappt av nån personal då, o med trean åkte jag hem efter några timmar pga vad som hände. Jag har oxå hört att dom inte är supertrevliga där men det blir nog bra. Det handlar om ett par dagar bara. :)
Svar på tråden Örebroare med bf i maj