Örebroare med bf i maj
nån i örebro som har bf april - maj - juni?
nån i örebro som har bf april - maj - juni?
Här! *Vinkar*
BF 16 maj med 4e barnet :)
Men hej! Va roligt med en mamma i nästan samma ålder. :) Vad spännande att det är ca 1 vecka mellan oss åxå. Hur mår du då? :)
Har bf i slutet av juni (;
Fysiskt mår jag bra, har ännu inte kommit in i värsta krämptiden. Men foglossningen gör sig mer påmind för varje vecka som går så snart gnäller man bara igen;)
Hur mår ni?
Har tyvärr blivit heltidssjukskriven pga av foglossning och många täta sammandragningar. Tycker det är jobbig då man för övrigt mår väldigt bra i kroppen. Dock tycker jag inte alls om hur jag ser ut nu. Känner mig så otroligt ful och sliten. Aldrig känt så i nån annan graviditet men i den här, usch! Nä tacka vet jag bättre dagar ;)
Ska ni alla föda på usö? Eller funderat på Karlskoga?
Nä nr 3 själ verkligen ens egna skönhet. :)
Aaa jag förstår.. En vän till mig ska förlösas idag med planerat snitt, men hon valde Karlskoga.
Hon tyckte det kändes bättre där..
Jag tror men ja vet inte, du får nog reda på datumet för snittet i april.. för hon fick det ca 1 månad innan.. (kanske annat i ditt fall ) men visst gör dom snittet ca 2 veckor innan bf då? för å vara på den säkra sidan..
själv blir det väl usö för mig åxå, Sist åkte jag hem med lilla Emil direkt från förlossningen, så jag har ingen erfarenhet av bb. Men sägs att dom är lite "otrevliga".. men man får väl döma själv... :)