• Miss88

Buggy mountain med ståbräda?

Behöver lite hjälp! Har tittat lite på om vi ska köpa en Buggy Mountain Swift. Någon som vet om den funkar bra med ståbräda? Blir det jätte trångt för barnet som står? Undrar även hur den är i snön?? Har även tittat på en Teutonia S3, någon som har haft en sån med ståbräda? Just nu har vi en Brio Spinn och den funkar inte alls bra i varken snön eller med ståbräda, så snäll hjälp mig så jag inte gör bort mig i nästa barnvagnsköp med!!

• Svar på tråden Buggy mountain med ståbräda?
  • Tant Groda

Mountin buggy Swift? Eller finns det en annan vagn som heter buggy mountin?
    Iaf mountin buggy har ståplattor. Det visar de i deras katalog. Om jag förstår det rätt så kan de lätt tas av och på och användas som en spark till barnet

• Miss88
    Tant Groda skrev 2013-01-19 17:47:56 följande:
    Mountin buggy Swift? Eller finns det en annan vagn som heter buggy mountin? Iaf mountin buggy har ståplattor. Det visar de i deras katalog. Om jag förstår det rätt så kan de lätt tas av och på och användas som en spark till barnet

Menar naturligtvis mountain Buggy! Lite stressad när jag skrev. Okej, har en ståbräda redan som jag hade hoppats skulle kunna funka,den ska funka till de flesta vagnarna så får kolla det.
  • Miss88

Vet du om det är någon mer skillnad än storleken på swiften och Urban jungle??

• Miss88

Har idag provat en mountain buggy Swift och den var verkligen toppen. Passade perfekt med ståbrädan (bumprider) som jag hade innan. Så nu är det bara att leta på blocket efter en begagnad i närområdet...

Svar på tråden Buggy mountain med ståbräda?