Det känns som man aldrig kommer träffa någon...
Suck. Jag håller på att tappa hoppet känner jag. Det känns som jag kommer vara singel resten av livet. Tjejen som förblir singel och barnlös.. Blir ju inte bättre att jag snart börjar närma mig 35. Lagom kul. Skäms så, som att folk tror att det är något fel på en eller nåt, eftersom man inte kan hitta någon.
Känns som alla har någon, lever i ett bra förhållande med en man, skaffar barn, förlovar sig och köper hus, ja hela paketet. Alla verkar så lyckliga. Jag vet också såklart att det inte är som det ser ut och vara men ändå..
Har internet-dejtat en del men ingen som det direkt blivit någon med. Och att träffa någon på krogen tycker jag aldrig har varit någon succe. Absolut inte att jag är ful eller nåt men det tilltalar mig inte att ragga där. När man internet-dejtat så har jag träffat killar, någon har man blivit intresserad av men då har ändå inte blivit något för att han kanske inte känt samma, och några som blivit intresserade av mig men som jag inte känner något för.
Tanken på att jag kanske inte kommer få hinna få barn har börjat slå mig. Skrämmande tanke ( ja jag vet att det inte är så lätt att skaffa barn så påhopp från barnlösa undanbedes, tack. ) men det känns nästan som man kommer förbli ensam resten av livet.
Vad är det för fel på mig? Alla andra lyckas träffa någon men inte jag. Ja jag hör ju hur negativ jag låter just nu men kan inte hjälpa det. Är nog i en liten svacka just nu. Blir inte bättre av att min jobbsituation inte är det bästa just nu heller. Trivs inte pga understimulans. Behöver nya utmaningar och söker nytt. Ja, så tillsammans blir väl allt väldigt tungt och därav min negativitet.
Jag är bara så trött på singellivet, vill träffa någon. Någon att dela livet med. Jag är färdig med festandet, att hänga på krogen varje helg lockar inte. Och visst, jag har mina vänner och jag umgås med dom men jag behöver nåt nytt. Som tur är har inte alla fått barn än och en del är singlar, hade nog känts värre om alla hade barn och gått och gift sig.
Vet inte vad jag vill, ville nog bara skriva av mig... kanske behöver lite pepp.