Min lust bara försvann
Min lust till sex försvann i slutet av sommaren 2012, augusti ungefär. Från 100 ner till 0.
Jag längtar inte längre efter sex alls. Jag kan t.om med för första gången i mitt vuxna liv känna det jobbigt när frun smeker mig eller antyder på sex. Aldrig hänt. När vi hade sex sist (november) så frågade frun om jag inte ville gå ner på henne och jag svarade "inte ikväll älskling - nästa gång" jag kände verkligen inte för det och det har heller aldrig hänt. Backar vi bandet ett år så var jag en man som konstant gick runt och längtade efter sex. Tänkte sex hela dagarna och försökte röja alla tänkbara hinder för att vi skulle hamna i säng... Nu fixar jag istället nya hinder så det blir nästan aldrig att vi lägger oss samtidigt.
Jag tänder heller inte på andra och jag älskar min fru verkligen. Det är så märkligt att lusten till sex bara kunde försvinna. Jag har t.om. svårt för vanlig närhet. Frun undrar lite smått vad som har hänt och jag lirkar med svaren. Jag som alltid varit kåt och sugen har bara tappat allt.
Någon som har varit med om detta? Kom den tillbaka igen? Vad gjorde ni? Kan det vara något medicinskt? Jag är 37år.