• Anna822

Kontroll behov!!!

hej,jag o min sambo har varit tillsamans i snart 5 år och jag  har sådant behov av att kontrolera honom,kolla i hans tel,fickor,fråga utt han...o värst av allt är att jag lider när jag jobbar kväll o vet inte var han är...jag har försökt med att under hela minarbetstid inte ringa,men sen när jag kommer hem e jag så arg att vi bråkar o jag vinner inget på att jag inte ringt. såååå nu igår såjobbade jag i 10 timm, o ringde inte än ända gång ingeting, o jag skulle ta bussen hem o dååå 1 timm innan jag skulle sluta ringer han o jag svarar inte,2 ggr o sen smsar han när han ska hämta mig, o då svarar jag honom kort... när han hämtar mig såbjuder han utee på mat o jag kämpar emot o inte fråga var han varit eller gjort... men samtidigt e ja såååå misstänksam hela tiden.jag älskar han o allt e sååå bra men min kontroll kommer att förstöra allt,så igår lyckades jag...odå säger han själv att han saknat mig...ska jag backa, o inte ringa för i vanliga fall ringer ja 4-5 ggr per dag när vi jobbar ell liknande..jag kände mig så stolt att jag lyckades,men det var absolut inte lätt... hur ska jag lära mig o förstå om han vill göra ngt dumt så hjälper det inte att jag ringer o plågar han...älskar jag honom för mycket eller e jag bara rädd??

• Svar på tråden Kontroll behov!!!
  • La Lola

Stackars kille!
    Hur fan står han ut?!

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • La Lola
    Anna822 skrev 2013-01-20 08:11:58 följande:
    hej Lola,jag vet att de e synd om han men jag behöver tips..:)
    Här är mitt tips; gör slut och finn dig själv innan du går in i ett förhållande igen.
  • Anna822

Lola, vi har bott ihopp i 5 år... ska man bara ge upp, o han själv vill inte att jag ska flytta... har du aldrig känt så??

• La Lola
    Anna822 skrev 2013-01-20 08:15:25 följande:
    Lola, vi har bott ihopp i 5 år... ska man bara ge upp, o han själv vill inte att jag ska flytta... har du aldrig känt så??
    Känt vad? Svartsjuka? Aldrig nånsin eftersom jag aldrig haft någon anledning att känna så.
  • La Lola
    La Lola skrev 2013-01-20 08:16:19 följande:
    Känt vad? Svartsjuka? Aldrig nånsin eftersom jag aldrig haft någon anledning att känna så.
    Kontrollbehov...svartsjuka...går han i hand o jag har aldrig känt nåt av det.
  • Utropstecknet

Jag tycker synd om din man. Hur står han ut? Har du sökt hjälp? Du kanske kan gå i enskilda samtal men också i samtal ihop med din man. Det verkar ju som om du behöver verktyg för att kunna kontrollera din irrationella svartsjuka. 

• Anna822

det harjag svårt att tro, för här verkar folk så perfekta...  eller bor du sj nu?? eller så har du levt ensam??

Svar på tråden Kontroll behov!!!