• Anna822

Kontroll behov!!!

hej,jag o min sambo har varit tillsamans i snart 5 år och jag  har sådant behov av att kontrolera honom,kolla i hans tel,fickor,fråga utt han...o värst av allt är att jag lider när jag jobbar kväll o vet inte var han är...jag har försökt med att under hela minarbetstid inte ringa,men sen när jag kommer hem e jag så arg att vi bråkar o jag vinner inget på att jag inte ringt. såååå nu igår såjobbade jag i 10 timm, o ringde inte än ända gång ingeting, o jag skulle ta bussen hem o dååå 1 timm innan jag skulle sluta ringer han o jag svarar inte,2 ggr o sen smsar han när han ska hämta mig, o då svarar jag honom kort... när han hämtar mig såbjuder han utee på mat o jag kämpar emot o inte fråga var han varit eller gjort... men samtidigt e ja såååå misstänksam hela tiden.jag älskar han o allt e sååå bra men min kontroll kommer att förstöra allt,så igår lyckades jag...odå säger han själv att han saknat mig...ska jag backa, o inte ringa för i vanliga fall ringer ja 4-5 ggr per dag när vi jobbar ell liknande..jag kände mig så stolt att jag lyckades,men det var absolut inte lätt... hur ska jag lära mig o förstå om han vill göra ngt dumt så hjälper det inte att jag ringer o plågar han...älskar jag honom för mycket eller e jag bara rädd??

• Svar på tråden Kontroll behov!!!
  • Anna822

Lola, vi har bott ihopp i 5 år... ska man bara ge upp, o han själv vill inte att jag ska flytta... har du aldrig känt så??

• Anna822

det harjag svårt att tro, för här verkar folk så perfekta...  eller bor du sj nu?? eller så har du levt ensam??

• Anna822

menn ge är, så farligt är de väll inte....
    jag ser ski tbra utt, o attjag är osäker har inte me de att göra... men jag är 30 o har aldrig varitså här förut....

• Anna822

ta det som du vill, men jag trode jag kunnde få råd o lite empati....jag vet att ja behöver hjälp.

• Anna822

ju det har han, för ca 1,5 årsen så kunnde ja inte va me honom så mycket o då kom ja på att han mailat o bästemt ´´sexdate´´ me ngrtjejer,som han aldrig träffat kunnde ja se  i mailet...ja brött då me honom....men sen förklarade han att de bara va späning inget annat...o att han aldrig träffat ngn...
    kanske därför...jagvet inte...

• Anna822

näämen han har inte gjort de utan han tyckte de va typ spänande o roligt.... men att han absolut inte har det behovet...jag vet inte om ja kan lita på det...men så här årkar inte ha de så...

Svar på tråden Kontroll behov!!!