• Enyo

Pulver diet - övergång till vanlig mat

Vid upptrappning äter du samma antal påsar/dag samt lite protein i en vecka vecka 2 tar du samma antal påsar samt ett mål mat. V3 kör du samma påsar och ytterligare ett mål mat v4 tar du bort en påse osv. Står på de flesta pulvret hemsidor som jag sammanfatta enkelt här åt dig

• Enyo

Cambridge slanka naturdiet Nutrilett så kolla jag på nån easy diet el vad det hette

• Enyo

Sen jag posta förra inläggen till nu var jag in på god balans hemsida där det står klart och tydligt, mix ät 3 god balans, en hälsotallrik när du vill, en frukt samt 3 liter vatten om dagen!

• Enyo
    emmacarolina90 skrev 2013-01-20 16:01:53 följande:
    Varför är du så spydig? Jag har ju uppenbarligen inte hittat svaren ellerhur? Hade jag haft svaren hade jag inte frågat här.

Var ör jag spydig? Jag tala om att det fanns på hemsida och jag fann det på 11 min vilket du med gjort om du litet lite
  • Enyo

Jag hänvisa dit då du inte skrev vilken sort du använde. Sen när du väl gjorde det kolla jag deras sida dp du hävda att det inte stod och shit det gjorde det om du läser godbalans.se så står det tog inte många minuter om man söker. Så ja jag håller med vissa människor alltså som inte kan läsa innantill. Du frågar hur man gör och jag hänvisa att läsa på hemsidan klart korrekt svar på din fråga vad ör ditt problem? Säg istället tack enyo för du hitta det jag missa att läsa på hemsidan nu vet jag hur jag ska göra!

Svar på tråden Pulver diet - övergång till vanlig mat