• M C

Vem är FLs värsta Attentionwhore?

OBS - Alla medverkande har nominerat sig själva - OBS 

Så, dags att berätta för omvärlden vem av oss som vill synas och höras mest. 
    Rösta på den absolut värsta uppmärksamhetsslynan du vet!  

Undo these cuffs and I'll show you
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-02-16 14:39
    Dags att spika resultatet!
    Vi gratulerar Jelly till vinsten, helt och hållet förtjänat på att hon har många åsikter!
    Anton har gjort en kämpainsats och gled in fint som tvåa på sin omsorg för FLs damer!
    Jaded knep enkelt tredjeplatsen, fint jobbat!

Vi tackar alla som deltagit och konstaterar att Muhaha behöver prova en annan tävling för att få lite röster.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem är FLs värsta Attentionwhore?
  • J a d e d
    SweeneyTodd skrev 2013-01-20 21:42:19 följande:
    Beaker är ett troll så det skriker om det. Hon vill bara provocera. Slå upp ordet attentionwhore i en ordbok så finns det en bild på Beaker.
    Schhh.
    In my soul there?s a world for you.
  • Petite Chérie

Rose fick min. Skriver hon i en tråd så syns hon, no doubt.

Evolution isn't an opinion, it's fact.
  • M C

Herregud, jag fick en röst! Fränt! Det måste vara för att jag startat den här tråden.

• I Rose I
    AngieT skrev 2013-01-20 21:43:48 följande:
    Rose fick min. Skriver hon i en tråd så syns hon, no doubt.
    Jag vet inte varför. Det är samma sak IRL. Jag hörs och syns för mycket även när jag har mössan ner över halva ansiktet och inte säger ett pip.
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (Sa´di Persisk Poet)
  • Jellybeanbaby
    M C skrev 2013-01-20 21:39:30 följande:
    Jo, men jag bara klippte in de två, sedan glömde jag ändra. Skitdetsamma.

Jag röstade på Anton iallafall, där har vi en man som törstar efter uppmärksamhet! 
    Jag kan hålla med om att Artur vill ha uppmärksamhet, det vet han säkert om själv också.
    Men i o m att du skrivit "Rösta på den absolut värsta uppmärksamhetsslynan du vet!" så får jag känslan av att färre röster kommer gå till män... eller är jag konstig?

Iaf, jag väntar ett tag med att rösta. Måste tänka till.
    Well behaved women rarely make history
  • Petite Chérie
    I Rose I skrev 2013-01-20 21:45:58 följande:
    Jag vet inte varför. Det är samma sak IRL. Jag hörs och syns för mycket även när jag har mössan ner över halva ansiktet och inte säger ett pip.
    Haha
    Evolution isn't an opinion, it's fact.
  • M C
    Jellybeanbaby skrev 2013-01-20 21:46:17 följande:
    Jag kan hålla med om att Artur vill ha uppmärksamhet, det vet han säkert om själv också.
    Men i o m att du skrivit "Rösta på den absolut värsta uppmärksamhetsslynan du vet!" så får jag känslan av att färre röster kommer gå till män... eller är jag konstig?

Iaf, jag väntar ett tag med att rösta. Måste tänka till.
    Har du aldrig stött på en manlig hora/slyna?
    De var ju BÄST när man raggade, så enkelt att ta hem, knulla på och lämna. Inget "jag vill veta att det är på allvar först" (som betydde en jävla lång väntan) och inget "Jag ringer senare" (som betydde att de ljög).  
  • Jellybeanbaby
    M C skrev 2013-01-20 21:50:16 följande:
    De var ju BÄST när man raggade, så enkelt att ta hem, knulla på och lämna. Inget "jag vill veta att det är på allvar först" (som betydde en jävla lång väntan) och inget "Jag ringer senare" (som betydde att de ljög).  
    mjaee.. minns att man sa "brunstiga bockar" mest... såna ord...
    Well behaved women rarely make history
  • J a d e d
    M C skrev 2013-01-20 21:50:16 följande:
    Hur gammal är du?
    In my soul there?s a world for you.
  • Lindsey Egot the only one

Jag röstade på dig Jelly och det är enbart att jag ser dig i varenda oseriös tråd jag öppnar. Och är den inte oseriös från början blir den det om du medverkar. Och jag gillar det!

Annars ligger just Rose på min andra plats.

Svar på tråden Vem är FLs värsta Attentionwhore?