• M C

Vem är FLs värsta Attentionwhore?

OBS - Alla medverkande har nominerat sig själva - OBS 

Så, dags att berätta för omvärlden vem av oss som vill synas och höras mest. 
    Rösta på den absolut värsta uppmärksamhetsslynan du vet!  

Undo these cuffs and I'll show you
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-02-16 14:39
    Dags att spika resultatet!
    Vi gratulerar Jelly till vinsten, helt och hållet förtjänat på att hon har många åsikter!
    Anton har gjort en kämpainsats och gled in fint som tvåa på sin omsorg för FLs damer!
    Jaded knep enkelt tredjeplatsen, fint jobbat!

Vi tackar alla som deltagit och konstaterar att Muhaha behöver prova en annan tävling för att få lite röster.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem är FLs värsta Attentionwhore?
  • Trailer trash TT
    AngieT skrev 2013-02-24 21:08:02 följande:
    Jobbigt =(

Jag känner mig speedad också och jag har varit vaken sedan 20 igår..
    Fy fan Jag somnade ordentligt klockan 6 i morse och vaknade sen klockan halv elva.Hjärnan går på högvarv just nu..Vill inte ta sömntablett eftersom jag blir så seg av dom men måste väl.Jag har alltid sovit typ 4 timmar per natt men vet att jag behöver minst åtta..So sleepingpills hello
  • Jellybeanbaby
    AngieT skrev 2013-02-24 21:08:02 följande:
    Jobbigt =(

Jag känner mig speedad också och jag har varit vaken sedan 20 igår..
    Men sweetie. Gå då och lägg dig vid 23 senast idag. Så blir det bättre. Sen sätter du klockan på ringning varje dag. Vid tid som passar dig. Det var det enda som hjälpte mig när jag vände på dygnet förut.
    Om du bara heter Anonym läser jag inte vad du skriver
  • mycketsaft
    Trailer trash TT skrev 2013-02-24 21:23:15 följande:
    Fy fan Jag somnade ordentligt klockan 6 i morse och vaknade sen klockan halv elva.Hjärnan går på högvarv just nu..Vill inte ta sömntablett eftersom jag blir så seg av dom men måste väl.Jag har alltid sovit typ 4 timmar per natt men vet att jag behöver minst åtta..So sleepingpills hello

Vad jobbigt :/ har tyvärr inga tips, jag är tvärt om, när jag mår dåligt så sover jag hur mycket som helst, både kroppen och hjärnan blir så slut så jag är nästan däckad.. Är bara speedad typ en halvtimme och sen kan jag slockna..
  • Trailer trash TT
    mycketsaft skrev 2013-02-24 21:29:15 följande:

Vad jobbigt :/ har tyvärr inga tips, jag är tvärt om, när jag mår dåligt så sover jag hur mycket som helst, både kroppen och hjärnan blir så slut så jag är nästan däckad.. Är bara speedad typ en halvtimme och sen kan jag slockna..
    För mig spelar det ingen roll om jag mår bra eller dåligt..Jag har aldrig lyckats sov mer än 4 timmar sen jag var liten utan sömnmedicin..
  • mycketsaft

haha, du är som min syster, skrattar åt andras olycka ;) Hon höll på att garva ihjäl sig när hon råkade bryta sin sambos ena finger ur led.. Och hon kan aldrig sluta skratta även om det är olämpligt pga att personen skadat sig :p

Svar på tråden Vem är FLs värsta Attentionwhore?