• LadyTeague

Beslutsångest! Vilken bröllopsklänning?

1.

2.

3.

4.

Nothing shows maturity like a good public fight on the internet. Oh look, they turned on the caps lock. This shit is serious now
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Beslutsångest! Vilken bröllopsklänning?
  • tahira
    LadyTeague skrev 2013-01-21 13:13:48 följande:
    Alla finns i både snövit och cremevit, så den biten är inget problem, jag föredrar också cremevit.
    Ah, okej. 

Jag tycker att alla var fina utom fyran, egentligen. Ettan snäppet finare bara  
    Blev mamma vid 17, lever avslappnat och harmoniskt liv i London och avskyr gravida som röker: tahira-faye.blogspot.co.uk/
  • Blåklocka

4:an! Så himla vacker! Synd att man redan är gift Annars hade jag lätt valt den klänningen.

• FjärilVingad73

Fyran var helt klart vackrast!

• sär skriven
    LadyTeague skrev 2013-01-21 13:12:19 följande:
    Jag håller med om tvåan, och den har dessutom ganska dåliga band bak. Jag ska lägga upp bilder på baksidorna också. Däremot så är den jättebillig så jag funderade på att lämna in och sy om den lite.
    Okej! Ja det är nog en god idé. Det är aldrig vackert med en slutty bride. Det kan man vara vid andra tillfällen liksom. Tänk på det där med banden! Snörning är MYCKET lättare än dragkedja. Dragkedjan gör dej beroende av vikten och av att klänningen är exakt måttsydd, snörning ger flexibilitet så du kan gå ner eller upp ett par kilo och det är inte lika känsligt om klänningen skulle bli något fel måttsydd.

Lycka till
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • tahira

Ryggen på fyran var helt klart finast, men jag kan inte komma ifrån att det tyget verkar så himla stelt, även på ryggbilden. 

Och på tvåan ser det ut som att själva klänningen slutar över marken och att spetssläpet fortsätter ner? Inte så snyggt. 

Trean är lite tråkig, framförallt om man jämför med ettan

Nä, ettan är ju helt underbar, förstår inte att inte fler röstat på den

Blev mamma vid 17, lever avslappnat och harmoniskt liv i London och avskyr gravida som röker: tahira-faye.blogspot.co.uk/
  • sär skriven
    tahira skrev 2013-01-21 13:26:16 följande:
    Ryggen på fyran var helt klart finast, men jag kan inte komma ifrån att det tyget verkar så himla stelt, även på ryggbilden. 

Och på tvåan ser det ut som att själva klänningen slutar över marken och att spetssläpet fortsätter ner? Inte så snyggt. 

Trean är lite tråkig, framförallt om man jämför med ettan

Nä, ettan är ju helt underbar, förstår inte att inte fler röstat på den
    Det har du ju rätt i om tvåan, det såg jag inte ens.

Jag röstade inte på ettan för jag tyckte den såg så svår ut att gå i.
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • LadyTeague

Jag har bestämt mig för att tvåan går bort. Jag hade tänkt att sy om lite i urringningen och banden (och inte ha världens push-up) men nu har jag insett att den faktiskt ser ganska billig ut.

Blivande maken tycker nummer 4 och jag pendlar mellan 1 och 3. Men igår stod det mellan 3 och 4, så jag hinner nog ändra mig några gånger till.

Men det var nog bra att lägga ut tråden för då kan folk påpeka saker som jag kanske inte tänkt på! 

Nothing shows maturity like a good public fight on the internet. Oh look, they turned on the caps lock. This shit is serious now
  • Thaleya1

jag tyckte aboslut trean först, men efter att ha sett ryggbilderna så måste det bli nummer 4 för miG!!

Svar på tråden Beslutsångest! Vilken bröllopsklänning?