Inlägg från: Jellybeanbaby |Visa alla inlägg
  • Jellybeanbaby

Vem tror du mördade Olof Palme?

OHMYGOD den statistiken!! *tror inte mina ögon*

Jag röstade på Chrimpa Pettersson eftersom han är den enda som faktiskt ERKÄNT att han dödade Palme.

Well behaved women rarely make history
  • Jellybeanbaby
    CeeJay skrev 2013-01-21 18:25:06 följande:
    Jag tror att det var Christer Petterson MEN att han skulle döda "den däringa andra snubben" som var lik Palme, som Christer hade en skuld till (eller tvärtom)
    Japp det tror jag också. Absolut. CP hade väl inget emot sossarna.
  • Jellybeanbaby

Simpel kombination av Christer Pettersson och Fantombilden.

• Jellybeanbaby

Kom igen nu. Fantombilden är jätte-lik dåtida Chrimpa och Lisbet har pekat ut honom. Vad taskigt att inte tro ögonvittet!

• Jellybeanbaby
    jaghopparhögt skrev 2013-01-22 21:38:26 följande:
    Nej Lisbeth har inte pekat ut honom, hon pekade ut den hon tyckte såg ut som en missbrukare eftersom hon visste att den misstänkte var missbrukare. Det finns även andra vittnen som säger att det inte var Pettersson som var mördaren och han såg inte Pettersson, han intygar att mördaren inte var Pettersson. Om Lisbeth såg honom eller ej är tveksamt. Troligtvis såg hon honom inte eftersom hon aldrig vände sig åt det hållet.
    Är du tokig? Han sköt mot henne och träffade hennes arm! Hon stod snett framför honom!!
  • Jellybeanbaby

Efter statistik från 22:40

Intressant.
    Om vi ska ta och titta på statistiken. Och sätta ihop de båda "Någon annan ensam"-alternativen.
    Vi utesluter alla som är 0-1%

Svenska militärer/poliser 24,2%
    Chrimpa 32,3%
    Någon annan ensam/ Någon annan ensam galning 9,7 + 22,6 = 32,3%
    PKK 6,4%

LIKA många som alltså tror att "ensam person" sköt Palme, som tror att Christer Pettersson gjorde det.

• Jellybeanbaby
    jaghopparhögt skrev 2013-01-22 23:24:15 följande:
    Fast det sista alternativet säger enbart att det är någon annan, men inte någon som är ensam.

Läs igen.
  • Jellybeanbaby
    jaghopparhögt skrev 2013-01-22 23:24:15 följande:
    Fast det sista alternativet säger enbart att det är någon annan, men inte någon som är ensam.

Hey där, ursäkta, det blev tolkningsfel från mig. Jag tolkade det som att "någon" syftade på en person. Men eftersom du påpekade det så önskar jag att folk ändrar till att tänka att det står "någon annan person" istället för "någon ensam person". Om vi ska klyva hår.
  • Jellybeanbaby
    Beaker skrev 2013-01-22 23:50:23 följande:
    CP hade tur helt enkelt.
    Med det ganska korta avståndet de stod på så hade nog en tränad apa kunnat sätta det skottet.
  • Jellybeanbaby
    Beaker skrev 2013-01-22 23:54:55 följande:
    Jamen, precis.

Jag på en partykväll skulle kunna sätta det skottet.

Vad gnäller ni om?
    Hahaha Skål
Svar på tråden Vem tror du mördade Olof Palme?