• Clara77

Äggdonation huddinge

Hej!
    Det var länge sen jag var aktiv på Familjeliv men men...
    Tänkte kolla om det finns flera som ska göra äggdonation i huddinge?

• Svar på tråden Äggdonation huddinge
  • Freddy80

Hej, jag gör min första äggdonation på Huddinge nu. Det var insättning 13/2 så nu väntar jag... Jag har gjort tre Ivf innan men har bara haft en insättning på alla försök... Så nu hoppas jag på det här!

Clara77, står ni också i kö eller har ni fått en donator tilldelad?

• Snövit81

Oj Freddy80, det var ju alldeles nyligen.. Lycka till, kan inte du berätta lite mer detaljerat hur det gick till och så? Jag väntar ju fortfarande, vi ar inte träffat någon läkare i Huddinge än.. Vad händer när de kallar på möte? Hittar de ägg som liknar dig??

• wannabeamother

Jag har gjort samanlagt 4 insättningar på Huddinge. Blev gravid på den sista (nov-12) men det slutade tyvärr i tidigt MF så nu har inte Huddinge nåt mer att ge oss tyvärr, så nu står vi i startgroparna på AVA Riga ist.

Lycka till på Huddinge, dom är kanon där. Speciellt bm Cristina!   

• Snövit81

Har ni hört talas om Dr.Nie på stora Essingen?
    Hon verkar ha hjälp en hel del på traven.. Tydligen känd.. Jag skulle ringa tillbaka till henne när jag fick min mens.. Googla på henne..

• Clara77

Oj, jag har totalt glömt bort att kika in på familjeliv!

Hur går det för er alla?

Själv så väntar vi på min mens...var 40 dagar sedan den kom så det är himla irriterande att just den här gången så ska den dröja =( men men någon gång måste den ju komma och då får jag ta sprutan!   

Svar på tråden Äggdonation huddinge