Äggdonation huddinge
Hej!
Det var länge sen jag var aktiv på Familjeliv men men...
Tänkte kolla om det finns flera som ska göra äggdonation i huddinge?
Hej!
Det var länge sen jag var aktiv på Familjeliv men men...
Tänkte kolla om det finns flera som ska göra äggdonation i huddinge?
Är det någon av er förresten som funderar eller går på akupunktur?
Clara om du ska gå på akupunktur så kan du goggla på den där Dr.Nie..
Vad jag har läst så har hon hjälpt en hel del människor till att bli gravid.. Det jag dock inte har fått fram är priser och hur deras situationer har gått till... Jag tex har hamnat i klimakteriet och har fått veta från 4 läkare att jag inte kan få barn den naturliga vägen, men jag har även fått en tid på Sofia Hemmet för en ny utredning.. Men den där Dr.Nie är tydligen ett mirakel så som alla skriver. Ska se om jag hittar något om henne så kan jag kopiera in länken hit..
Oj det blev lite knas..
Så nu kan ni läsa lite..:))
Jag har gått hos Dr Nie då jag höll på med mina ivf:er. Kan inte uttala mig om ifall det hjälpte då ett av försöken med akupunktur misslyckades och ett annat ledde till graviditet men med mf. Hon är säkert mkt kunnig men man ska vara väl medveten om att en behandling kan ta upp mot tre Tim då man oftast får vänta länge i väntrummet trots avtalad tid och att hon behandlar typ 10-20 patienter samtidigt vilket innebär att man kan bli liggande med nålarna 1,5-2 Tim. Det är ingen lugn och ro. Ibland ligger man i samma rum som flera andra patienter. En behandlingsomgång var 7 dagar på rad så den veckan hann man inte med så mkt annat.. Priset om jag minns rätt var då 150 kr per tillfälle men nu är detta ca 6 år sedan.