• Dimisi

Knäppa killar!?

Jag är likadan. Män säger att jag är för snabb. Jag har dejtat många män som ångrar att de var laid-back medan de hade mitt intresse. Till slut hittade jag en man som gjorde samma misstag, men som la in fem högre växlar när han insåg att jag hade gått vidare, och som hängde kvar medan jag dejtade nästa.

Sen hade han lite tur också, för den nästa jag dejtade var extremt märklig. Han, som nu är min kille, pallade att höra mig prata om nästa dejt, och lät mig prata av mig. Och plötsligt hade jag blivit kär i honom igen, trots besviken efter de första dejterna. 

Fortsätt sålla agnarna från vetet som du gör!

• Dimisi
    Anonym (Hmm) skrev 2024-09-28 23:56:43 följande:

Du menar, fortsätt leta efter couckolds samt tofflorna? För det är ju vad du har funnit dig. Det vet du med, hur mycket du än kommer att förneka det. Vilken riktig man skulle uppvakta en kvinna som ligger med någon annan? Nej. Lägg av bara. Och nej, du är ingen trofe, han är en toffel som säkert varit på puschad av sin mamma att finna sig en kvinna så han höll kvar vi den enda som fanns i hans tidigare närhet oavsett att du låg med en annan. NI är lika vidriga båda två.

Menar, om han nu dög för dig, varför dög han itne för dig första gången? Du är lika smutsig.

Oj, vilket påhopp! Du tycker alltså att jag är smutsig... Jag skrev DEJTADE. Att du utgår från att vi därmed hade sex, säger mer om dig än mig.

Det fanns definitivt fler tillgängliga kvinnor för min kille. Han var på minst en dejt medan han fortsatte hålla kontakten med mig.

Jag gillar inte att tänka att någon duger eller inte. Första perioden vi dejtade var han inte lyhörd. Han var fokuserad på att framhäva sig själv. Det skapade snarare avstånd istället för närhet. När vi sedan fortsatte hålla kontakt var han mer äkta. Kanske vågade han visa vem han egentligen var för att han trodde att det ändå var kört.
Svar på tråden Knäppa killar!?