• Fam Koiranens Sida

ja sandlådefasoner!!

Ja vet inte vad jag ska tänka eller tycka.. min ex man eller ja vi ligger i skillsmässa jag är gravid 7
     maj är det dax .. Min man bara lämna mig ,,, Nu går vi i familjerådgivning ... Han väljer friheten framför familjen Han har bosatt sig hos sin mamma ,, letar inte lägenhet utan bara bor där hans pappa betalar hans räkningar för det har han inte kunskapen om... Vi kom överens om att han ska vara delaktig i barnet en månad innan födsel och vara delaktig 10 pappa dagarna.. Sen ska han dra på semester 2 veckor HALLO !!! Nyfött barn och han ska åka utomlans. idiot förklarar han just nu .. Han vill inte ha med mig att göra men han tänker ta sitt ansvar ??? När jag slutat amma sen ja då kan han ta ungen kan jag åka .. Denna man är 43 år gammal. beteer sig som 15 ...  Kommer det nånsin att ändra sig ?? 

• Svar på tråden ja sandlådefasoner!!
  • ex ungue leonem

Flytta hem till hans föräldrar du med

Döm ej någon människa ohörd blott för att få hävda dig
  • Trust me

Meh! Dumpa honom!!!1!!

Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • jackyyouknow
    ex ungue leonem skrev 2013-01-22 10:17:09 följande:

Flytta hem till hans föräldrar du med

• Lina Arvid

Vill du verkligen ha en så oansvarig man i ditt liv? Gå vidare. Det där klarar du bättre på egen hand!

• yodi
    Lina Arvid skrev 2013-02-19 20:49:22 följande:
    Vill du verkligen ha en så oansvarig man i ditt liv? Gå vidare. Det där klarar du bättre på egen hand!
Svar på tråden ja sandlådefasoner!!