Anks skrev 2013-01-23 16:01:37 följande:
har hållit på i lite mer än en vecka, bytt ut de flesta måltider med shake, förutom lite frukost och lite kvällsmat. På morgonen äter jag lite osockrat mussli med fil. Och på kvällen blir det mest grönsaker i olika varianter och "låtsaskött" som jag kallar det:P (vegetarisk färs och liknande) Är egentligen inte vegetarian men har märkt av ren erfarenhet att jag går upp lättare med kött.
Har gått ner 3kg. sen start:D Tränar så mycket jag kan göra utan att gå till ett gym också. Rider 2 gånger i veckan, kör yoga med hjälp av youtube, situps osv.
Körde med pulver en gång tidigare men bytte då ut alla måltider och det gick åt skogen, orkade inte mer än 4 dagar för att jag hade huvudvärk och mådde illa och bara var hungrig. Men den här gången med lite mat känns det riktigt bra. Hungrig bara nån timme då och då. Känner mig även piggare.
Men som kickstart är det klart snabbare att byta ut alla måltider.
Min startvikt var 79, är nu nere på 76=) så jag är glad. (170 lång)
Långt det blev, men ja, heja er!!:D
Min startvikt 72, något? kg nu 70,9 i morses, så inte mkt, men bättre än inget, är inne på dag tre. Men det är jättebra att du fortsätter gå ner i vikt även om du kör med både shakes och mat. Man vill ju kunna äta, men mitt problem är att jag kan inte röra på mig just nu pga opererat andra foten, så har kryckor och specialsko, så inga promernader för min del tråkigt nog :(
Tycker själv det är svårt när man byter ut mot bara shakes, men samtidigt vet jag av erfarenhet att det hjälper, eller iaf en bra kickstart.. Men vi kommer vi fixa det (håller tummar o tår)
Yoga kanske jag ska se om jag kan testa på, haha det var smart via youtube, inte tänkt på det alls, jag är ändå stillasittandes och fast hemma, det var ju riktigt bra tips =)
Vad har du för målvikt??
hehe ja långt blev det här med, men skönt att få skriva av sig och samtidigt då pepp av andra, det gör sååå otroligt mkt =) Hejaaa oss haha :P