Det här kommer aldrig att funka!
Orkar inte...
Orkar inte...
? Blir nog lättare för folk att prata med dig om du beskriver ditt problem mer ingående.
Det kanske aldrig kommer fungera om du fortsätter göra som du gjort tidigare. Ofta är det så. När det du gör inte fungerar, prova ett annat sätt.
Förmodligen är det så. Kommer fan inte upp ur svackan. Känner knappt att jag orkar ha dottern hos mig längre, känns som hon är väldigt understimulerad just nu.
Hennes första dagispass idag 06.30-17 är ingen mysstart det heller.
Livet funkar ju inte när man inte kan sova på nätterna. Har slutat snusa sent in på kvällarna...känner ändå ingen ro.
Jävla kukliv man har just nu...körde "vab" de två första arbetsdagarna efter 10 mån.
Dålig sömn beror på:separation, (ex som höll på med annat under separation), föräldraledig länge, inskolning av dagis, lägenhet med korttidskontrakt, blev av med min tjänst pga föräldraledighet, hinner inte träna...listan kan göras lång:)
Jag är trött om kvällarna men kan inte slappna av, få hjärnan att koppla bort allt som hänt. Sover som mest 2-4h...riktigt jobbiga mardrömmar, vaknar av dom.
Psykvård nästa?
Bra tips...blir kanske lättare att sova nu när dottern ska vara hos sin mor i en vecka (äntligen vv!). Lite te ska jag nog prova. Vet inte riktigt om jag borde skriva av mig mer...ältar situationen duktigt.
Det brukar funka när jag går igenom matcher jag har spelat i huvudet, laddar hjärnan med beröm.
Ska testa några av dina råd:)
Tack
Tack!
Första gången jag är glad idag:)