• Anonym (mm)

Möte med chefen, arg ledsen och nervös.

Fick ett mess av min gruppchef häromdagen att hon och andra chefen ville ha ett möte med mig eftersom det kommit in "synpunkter" på mig.
    Jag vart jätteledsen eftersom jag alltid försöker göra mitt bästa på jobbet.

samtidigt blir jag förbannad över att man inte kan säga det direkt till mej, den som nu har synpunkter.
    Skrev ett meddelande till 2 kollegor på fb och frågade om de hade snackat med chefen, att jag var nyfiken om vad allt handlar om 

• Svar på tråden Möte med chefen, arg ledsen och nervös.
  • Anonym

Kolla lite här på forumet, såg en tråd igår där någon hade samma problem och hon fick många bra råd!

• Anonym (mm)
    Anonym skrev 2013-01-22 12:38:16 följande:
    Kolla lite här på forumet, såg en tråd igår där någon hade samma problem och hon fick många bra råd!
    Tack, är så ledsen. lust att bara säga upp mej nu :(
  • Anonym

Det finns bra och dåliga chefer, det finns bra och dålig personal över lag.

Tyvärr så är det ruskigt tryck på arbetaplatser att det inte finns tid/prioriteras för feed back. Gäller att vara tydlig och visa vad man vill/hur man fungerar som chef. Vissa surisar kommer alltid att vara som dom är ändå:)

Du behöver nog inte ta mötet så allvarligt, jag antar att detta är ditt första möte med chefen?

• Anonym
    Anonym skrev 2013-01-22 12:52:04 följande:
    Här är tråden: www.familjeliv.se/Forum-4-362/m6847 1696.html 
    Äsch, det funkade inte att länka, tråden heter iaf Varför är folk så sjukt fega och ligger lite längre ned här på sidan.
  • Topcom

Men du måste ju kunna ta kritikså allting kan bli bättre?

• Anonym (mm)

jo men de är så trist att folk inte kan se de bra grejerna man gör istället.

• cookie1

och det blir ju inte bättre att du skickar privata meddelanden på fb tyvärr men det är gruppledarens ansvar att ta upp det med dig och då får du chans och säga ditt med. Kommer ni inte vidare så är det din chef som får ta samtalet

• Anonym

Vem skickar mess om möten??? Har inte ditt företag mötesbokningssystem?? Sms... seriöst..

Svar på tråden Möte med chefen, arg ledsen och nervös.