• annonyym88

Har Annie Lööf snygg rumpa?

Annie Lööf är ju lätt den bästa partiledaren. En ung, vacker kvinna som gör sig bra i tv:

oi50.tinypic.com/19msnt.jpg

Kolla rumpan! Ganska rejält fyllig, inte sant?

Och man kan ana att hon har string under den tighta kjolen:

sverigesradio.se/sida/artikel.aspx&artikel=4672752

Jag är faktiskt lite smygkär i henne(s rumpa) och tänker rösta på Centern 2014 så att hon får mer tid i rutan!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har Annie Lööf snygg rumpa?
  • Anonym (Berra)

Har sett hennes röv på stranden i baddräkt. Den skvalpade och dallrade nåt kopiöst mycket. Så den är inget för mig. Skulle aldrig rösta på en partiledare med dallrande rumpa.

• Ermenegildo
    Anonym (Berra) skrev 2013-04-28 19:46:00 följande:
    Har sett hennes röv på stranden i baddräkt. Den skvalpade och dallrade nåt kopiöst mycket. Så den är inget för mig. Skulle aldrig rösta på en partiledare med dallrande rumpa.
    Vilka blir i så fall kvar att rösta på, om man får fråga? Är det Stefan Löfvens spänstiga häck du suktar efter?
    Förr visste jag inte hur jag skulle avsluta mina inlägg men nu
  • Anonym (Berra)
    Ermenegildo skrev 2013-04-28 19:47:09 följande:
    Vilka blir i så fall kvar att rösta på, om man får fråga? Är det Stefan Löfvens spänstiga häck du suktar efter?
    Inte alls, det var mer en vinkling på TS som röstar på Annie för att han gillar hennes röv.
  • Anonym (liberal)

Annie Lööfs rumpa är synnerligen oläcker, möjligtvis är den snygg till det ögonblick då hon öppnar munnen, sen är allt förstört. Däremot har CUF en jkligt läcker tjej till ordförande: 
    ">

• Anonym (guleböj)
    Anonym (liberal) skrev 2013-05-02 22:10:55 följande:
    Annie Lööfs rumpa är synnerligen oläcker, möjligtvis är den snygg till det ögonblick då hon öppnar munnen, sen är allt förstört. Däremot har CUF en jkligt läcker tjej till ordförande: 
    " rel="nofollow" target="_blank">

Det som kom ut ur hennes mun var lika avtändande som en ylande Annie Lööf utan röv + 600 kilo fett.
  • Anonym (sprut)
    Anonym (liberal) skrev 2013-05-02 22:10:55 följande:
    " rel="nofollow" target="_blank">

Ja, om hon tar emot mitt sprut i ansiktet och särar på benen och visar fitta ska jag nog rösta på centern.
  • Ermenegildo

Jag är väl ingen övertygad feminist alla gånger men de här senaste inläggen äcklar mig verkligen. Hur fan skulle ni gilla om era mödrar, systrar, döttrar, flickvänner som är duktiga på sina jobb fick läsa sån där jävla sexistisk skit?

Förr visste jag inte hur jag skulle avsluta mina inlägg men nu
  • Anonym (liberal)
    Ermenegildo skrev 2013-05-02 22:37:27 följande:
    Jag är väl ingen övertygad feminist alla gånger men de här senaste inläggen äcklar mig verkligen. Hur fan skulle ni gilla om era mödrar, systrar, döttrar, flickvänner som är duktiga på sina jobb fick läsa sån där jävla sexistisk skit?
    Det var dialekten jag syftade på...
  • Troslisa

Bara för att det är hon så blir jag extremt äcklad,

Hon ser äcklig ut, äckligt beteende och har extremt äckliga åsikter.

• annmin
    Ermenegildo skrev 2013-05-02 22:37:27 följande:
  • Danander

Hennes rumpa är det verkligen inget fel på. Jag kan personligen inte identifiera mig med hennes taktiker och hennes politik, men hade man fått en chans och tillstånd att sätta henne i röven hade man ju inte tackat nej.

Svar på tråden Har Annie Lööf snygg rumpa?