• annonyym88

Har Annie Lööf snygg rumpa?

Annie Lööf är ju lätt den bästa partiledaren. En ung, vacker kvinna som gör sig bra i tv:

oi50.tinypic.com/19msnt.jpg

Kolla rumpan! Ganska rejält fyllig, inte sant?

Och man kan ana att hon har string under den tighta kjolen:

sverigesradio.se/sida/artikel.aspx&artikel=4672752

Jag är faktiskt lite smygkär i henne(s rumpa) och tänker rösta på Centern 2014 så att hon får mer tid i rutan!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har Annie Lööf snygg rumpa?
  • Anonym (?)

Hon har alltid kjol, så svårt att se tycker jag.

• Petite Chérie

Ska du rösta på ett parti för att du ska få titta på henne mer ofta? Vi kanske ska höja åldern på rösträtt.

Evolution isn't an opinion, it's fact.
  • annonyym88
    AngieT skrev 2013-01-22 19:18:17 följande:
    Ska du rösta på ett parti för att du ska få titta på henne mer ofta? Vi kanske ska höja åldern på rösträtt.
    Eller ändra så att endast impotenta män får rösta. Tyst med dig.
  • Petite Chérie
    annonyym88 skrev 2013-01-22 19:22:25 följande:
    Eller ändra så att endast impotenta män får rösta. Tyst med dig.
    Du är ju uppenbarligen inte mogen nog att rösta. Jag skulle inte rösta på ett parti bara för att någon som såg ut som Brad Pitt var med.

Jag tänker inte vara tyst för att du säger åt mig att vara tyst, pilutta dig!

Och som svar på din fråga; Nej, hon har inte snygg rumpa. Hennes ansikte är inte heller särskilt fint.
  • Anonym (man)

Jodå, dessutom snygga ben i högklackat - snyggt.

Men det räcker inte för att få min röst. 

• annonyym88
    AngieT skrev 2013-01-22 19:26:01 följande:
    Du är ju uppenbarligen inte mogen nog att rösta. Jag skulle inte rösta på ett parti bara för att någon som såg ut som Brad Pitt var med.

Jag tänker inte vara tyst för att du säger åt mig att vara tyst, pilutta dig!

Och som svar på din fråga; Nej, hon har inte snygg rumpa. Hennes ansikte är inte heller särskilt fint.
    Haha, och vem ska avgöra vilken anledning som är godtagbar för att rösta på ett parti? Jag vill se hennes sexiga rumpa i tighta kjolar mer på tv, så därför röstar jag på centern. Lägg dig inte i folks anledningar.

Nähä? Får jag fråga varför hennes gudomliga rumpa och ansikte inte är snygga?
  • Petite Chérie
    annonyym88 skrev 2013-01-22 19:28:44 följande:
    Haha, och vem ska avgöra vilken anledning som är godtagbar för att rösta på ett parti? Jag vill se hennes sexiga rumpa i tighta kjolar mer på tv, så därför röstar jag på centern. Lägg dig inte i folks anledningar.

Nähä? Får jag fråga varför hennes gudomliga rumpa och ansikte inte är snygga?

• annonyym88
    AngieT skrev 2013-01-22 19:32:04 följande:

Redan slut på argument? Du kanske rentav är en avundsjuk kvinna?
  • Petite Chérie
    annonyym88 skrev 2013-01-22 19:35:23 följande:
    Redan slut på argument? Du kanske rentav är en avundsjuk kvinna?
    Inte slut på argument, men jag kommer bli bannad om jag skriver vad jag egentligen tycker om ditt sätt att rösta =)

Nope, jag tycker vissa kvinnor är supervackra, Annie Lööf är inte en av dom.
  • annonyym88
    AngieT skrev 2013-01-22 19:38:37 följande:
    Inte slut på argument, men jag kommer bli bannad om jag skriver vad jag egentligen tycker om ditt sätt att rösta =)

Nope, jag tycker vissa kvinnor är supervackra, Annie Lööf är inte en av dom.
    Skicka ett PM då. Jag är inte känslig av mig.

Men vad är det som inte gör Lööf vacker då? Kom med lite argument... om du har några.
Svar på tråden Har Annie Lööf snygg rumpa?