• Anonym

Vad är det jag hittade i naveln???

Det är ju bara vanlig gammal kroppsörja, som samlas i öppningar, hål och skavanker. Jobbade ett tag på öron, näsa, hals och fick ibland uppdraget att spola ur folks öron. Herregud, vilka grejjer det kunde komma ut! Inga småbitar, utan stora grejjer, typ 200 gram vax och smuts, åratal av samling, en del i fasta bitar, en del var som vaxiga, genomskinliga hinnor, som dom stoppat in en hel handduk i örat för 70 år sen. Dom flesta blev otroligt generade, men sen, när dom plötsligt kunde höra ordentligt, efter åratal av dövhet, blev dom jätteglada och kunde inte tacka nog. Kroppen är ju känd för att göra konstiga ansamlingar. Min pappa opererade gallsten en gång, ut kom en sten som var stor som ett ägg och hade alla möjliga nyanser i grönt, som en skulptur, haha, han sparade den länge i en ask och skröt. Ts, du får topsa naveln minst en gång i veckan, grundlig rengöring alltså, så slipper du dessa otrevliga överasskningar.

• Anonym
    Primmeling skrev 2013-01-23 07:59:50 följande:
    Botfly. Googla så får du se!

Usch... Varför gjorde jag det
  • Anonym

smuts eller fästig skulle jag gissa.
    ta med den till vårdcentralen å fråga :)

hoppas det löser sig å du inte känner dig påhoppad av alla puckade kommentarer 

• Anonym
    Anonym (haha) skrev 2013-01-22 23:18:37 följande:
    Vad vidrigt haha.

Förstår inte alla som snackar om sina navlar som är så djupa, hur i hela friden kan de vara så djuuupa? Min går i princip jäms med hyn, kanske buktar in 3 mm på djupaste stället. 
    Det är helt sjukt när man ser det på riktigt. Har en kompis som kan stoppa in en tops i naveln och halva topsen göms där inne! Det är liksom flera cm!

Hon har dock väldigt ont av det för hon får inflammation i naveln lite då och då, och det läker visst jättelångsamt.
  • Anonym

Grattis tror det är resterna ifrån navelsträngen! Känn dig fri!

• Anonym

Är man fet så har man djup navel. Går man ner i vikt så blir det ju mer normalt och skit slutar samlas där. Fy vad vidrigt. 

• Anonym
    Alltid Daph skrev 2013-01-23 16:17:49 följande:
    Inte då. Man kan vara smal och ha djup navel.
    Nej.
  • Anonym
    Liten elak och intelligent skrev 2013-01-22 20:51:03 följande:
    En navelsten. Jobba lite på hygienen.......
  • Anonym
    Bianca 393 skrev 2013-01-23 18:51:46 följande:
    Det här är lite komiskt faktiskt för har precis fått närmare kontakt med min navel i och med en graviditet och hittat lite ludd men det där är ju otroligt mycket att hitta i en navel
    usch...Kräks
  • Anonym

shit jag var tvungen att rensa naveln men hittade inget gross men hittade däremot detta i örat, vad är det :S

• Anonym
    Anonym (eva) skrev 2013-01-24 15:49:32 följande:
    Jag tycker ni är oerhört pinsamma som fortsätter tramsa. Jag har sett många trådar med fåniga svar, (mest i sandlådan där de hör hemma), men det här var ju sanslöst! Cirka 75% av alla svar är ju skittöntiga och inte ens roliga. Känner man inte själv efter cirka 50 fåniga svar, att det bara blir pinsamt att lägga till ännu ett?

Detta är trots allt känsliga rummet, och det kommer kanske ett tillfälle när ni själva vill ställa en fråga och få råd och tips i det här forumet. Är det verkligen så här ni själva vill bli bemötta då?

Och mest beklämd blir jag av att många signaturer som jag sett ofta här, och hade högre tankar om, har sänkt sig till den här nivån... 
    ta ett chill piller. TS har fått riktiga svar, nu har ju folk bara roligt. Inte direkt på ts bekostnad utan på bildens. det skulle ju kunna vara vad som helst.
    Men schyyyy allihop. falit att ha lite loligt
  • Anonym

Kan pormaskar vara sådär stora? Fy. Hur kan man inte märka att man har en sådan där inne dock?

Svar på tråden Vad är det jag hittade i naveln???