• Linnna

akupunktur

Är det någon som har erfarenhet av akupunktur som behandling när man som jag inte har någon ägglossning och pco?

• Svar på tråden akupunktur
  • Adina15

har tyvärr inte testat akupunktur men är också nyfiken på detta! det svävar så mycket rykten om att det skulle vara så fantastiskt bra och egentligen- varför inte testa? det lär ju knappast vara farligt.. men man skulle gärna vilja höra något från någon som testat och resultatet av detta.

• Linnna
    Adina15 skrev 2013-02-05 17:57:26 följande:
    har tyvärr inte testat akupunktur men är också nyfiken på detta! det svävar så mycket rykten om att det skulle vara så fantastiskt bra och egentligen- varför inte testa? det lär ju knappast vara farligt.. men man skulle gärna vilja höra något från någon som testat och resultatet av detta.

Ja precis det kan inte vara farligt att testa. Jag skulle dock gärna få tips om någon som är bra i Stockholm.
  • Adina15

jag har hört mycket gott om Marietta-nånting på akupunktur.se och även Dr Nie på Essingen. för mig blir det nog någon av dessa....

• linkita

Jag testade en gång men det fungerade inte och det gjorde rätt ont Men funderar på att testa det igen.

• Linnna

Tack för era svar och tips! Har googlat en del själv också och hittat flera som utför akupunktur vid barnlöshet.

• Adina15
    Linnna skrev 2013-02-08 22:33:37 följande:
    Tack för era svar och tips! Har googlat en del själv också och hittat flera som utför akupunktur vid barnlöshet.
    bra! meddela gärna sen hur det går, intressant att höra.

jag tror inte det gör så ont ändå, nålarna är minsta finaste. har hört många säger det inte känns alls, men har även hört att det kan kännas mer vid t ex menstruation då man är allmänt mkt finkänsligare. 
  • Isbit

Jag går hos en sån o hon har berättat att hon hjälpt jättebra med dessa problem

• Mli 014

Jag är under akupunktur-behandling mot min foglossning, och det hjälper riktigt mycket! Har inte provat mot andra problem dock. Men väl värt tiden, priset för mina problem i alla fall ;)

• Adina15
    Mli 014 skrev 2013-02-09 11:42:54 följande:
    Jag är under akupunktur-behandling mot min foglossning, och det hjälper riktigt mycket! Har inte provat mot andra problem dock. Men väl värt tiden, priset för mina problem i alla fall ;)
    ååh vad roligt att höra!!! hoppas allt går fortsättningsvis bra för dig!
  • Adina15
    Isbit skrev 2013-02-09 11:39:36 följande:
    Jag går hos en sån o hon har berättat att hon hjälpt jättebra med dessa problem
    var går du nånstans och hur tycker du det känns med sticken? planerar du barn?
Svar på tråden akupunktur