akupunktur
Är det någon som har erfarenhet av akupunktur som behandling när man som jag inte har någon ägglossning och pco?
Är det någon som har erfarenhet av akupunktur som behandling när man som jag inte har någon ägglossning och pco?
har tyvärr inte testat akupunktur men är också nyfiken på detta! det svävar så mycket rykten om att det skulle vara så fantastiskt bra och egentligen- varför inte testa? det lär ju knappast vara farligt.. men man skulle gärna vilja höra något från någon som testat och resultatet av detta.
jag har hört mycket gott om Marietta-nånting på akupunktur.se och även Dr Nie på Essingen. för mig blir det nog någon av dessa....
Jag testade en gång men det fungerade inte och det gjorde rätt ont Men funderar på att testa det igen.
Tack för era svar och tips! Har googlat en del själv också och hittat flera som utför akupunktur vid barnlöshet.
Jag går hos en sån o hon har berättat att hon hjälpt jättebra med dessa problem
Jag är under akupunktur-behandling mot min foglossning, och det hjälper riktigt mycket! Har inte provat mot andra problem dock. Men väl värt tiden, priset för mina problem i alla fall ;)