Hej
Hejsan!
Jag heter Amela och är 25 år. Bor i Borås och är beräknad till den 30/4, så jag är redan i v. 26! Tiden går fort :).
Jag mår jättebra för tillfället, känner ej av så mycket krämpor :)
Hur går graviditeten för dig?
Amela
Hejsan!
Jag heter Amela och är 25 år. Bor i Borås och är beräknad till den 30/4, så jag är redan i v. 26! Tiden går fort :).
Jag mår jättebra för tillfället, känner ej av så mycket krämpor :)
Hur går graviditeten för dig?
Amela
Hejsan.
Är lite dålig på att gå in här nu,försöker jobba så mycket jag kan innan min foglossning blir för smärtam
så jag är helt slut när jag kommer hem. Jobbar som timvikarie i hemtjänsten och försöker få upp
föräldrapenningen lite iaf. Har ni skickat in ansökan om föräldrapenning än? Jag skjuter hela tiden upp det,
vet ej från när jag ska ansöka om att få och i hur lång tid. Hur har ni tänkt kring detta?
Jag har börjat känna mig nervös och orolig inför förlossningen. Det är bara 8 v kvar, och graviditeten har
gått så fort! o föräldrautbildningen hjälper inte direkt, den skrämmer upp mig lika mycket som den lugnar
ner mig :). Har en del frågor, men min BM är så osympatisk så jag kan ej prata med henne heller :(.
Försöker ta en dag i taget o bara njuta av ägget (så kallar vi saken i magen :)) som rör sig för fullt o orsakar
en massa obehag o smärta :). Vad ska man annars göra?
Förreten, kan magen "dela" sig i mitten? Jag börjar få ett mörkare streck på mitten av magen är rädd att det ska vara en stria! Kan man göra något åt detta???