• Anonym (L)

Varför göra det så komplicerat?

Jag läser så många trådar här och även när jag diskuterar med vänner så känns det som att en del gör det så himla komplicerat. Om man skall vänta tills båda är jättesugna på sex då kommer det aldrig att bli nått. Varenda vuxen människa borde ju ha erfarit att även om du inte känner dig så sugen precis när sambon initierar sex så blir du ju det under förspelet?
    Så... varför inte helt enkelt släppa till och bli kåt på kuppen?
    Sen kan man ju faktiskt köra snabbisar som tar typ sju minuter så blir det inte ett sånt stort projekt.
    Kör! 

• Svar på tråden Varför göra det så komplicerat?
  • Anonym (inställning)
    Anonym (L) skrev 2013-01-23 14:03:00 följande:
    Jag läser så många trådar här och även när jag diskuterar med vänner så känns det som att en del gör det så himla komplicerat. Om man skall vänta tills båda är jättesugna på sex då kommer det aldrig att bli nått. Varenda vuxen människa borde ju ha erfarit att även om du inte känner dig så sugen precis när sambon initierar sex så blir du ju det under förspelet?
    Så... varför inte helt enkelt släppa till och bli kåt på kuppen?
    Sen kan man ju faktiskt köra snabbisar som tar typ sju minuter så blir det inte ett sånt stort projekt.
    Kör! 
    En inställningsfråga, enl mig. Jag håller med dig och har lyckats nå dit tillsammans med min partner, men det blir lätt komplicerat, tyvärr.

Vilja & inställning...tillsammans med gemensamt engagemang och ansvar. 
  • Anonym (haha)

Du har ju rätt MEN vissa människor orkar ju inte ens diska.

• Anonym (L)
    Anonym (haha) skrev 2013-01-23 15:11:52 följande:
    Du har ju rätt MEN vissa människor orkar ju inte ens diska.
    Så sant.
    Jag tror att många rör på sig för lite också. Fysisk aktivitet ger massor med energi vilket ger mer ork och högre sexlust :) win, win. 
  • Anonym (haha)
    Anonym (L) skrev 2013-01-23 16:05:56 följande:
    Så sant.
    Jag tror att många rör på sig för lite också. Fysisk aktivitet ger massor med energi vilket ger mer ork och högre sexlust :) win, win. 

Jag tror att en stor bov i relationer är TV och dator. Stäng av skiten och se vad som händer!
Svar på tråden Varför göra det så komplicerat?