• Anonym

Han har backat, kan jag fråga varför!

Under den senaste tiden så har jag chattat med en kille på msn som jag känner sedan innan. Jag vet att han har varit lite intresserad av mig innan och nu har jag fått upp ögonen för honom.
    Vi har chattat om att träffas och vi bokade en helg där vi skulle träffas på lördagen och efter det kom han på att han skulle sticka iväg till en stuga med sina kompisar den helgen så det gick inte att vi träffas men han vill gärna träffa mig skrev han.... Jag märker att han har backat han chattar inte med mig på alls samma saätt som han har gjort innan och jag har ingen aning om varför?

Snälla ge mig räd skall jag fråga honom eller skall jag bara låta tiden gå?   

• Svar på tråden Han har backat, kan jag fråga varför!
  • Anonym

Backa själv ingen ide att jaga, det är mannens uppgift och ändast då kommer han att vara intresserad av dig när du inte är så villig och på!

• Anonym
    Anonym skrev 2013-01-23 14:20:37 följande:
    Backa själv ingen ide att jaga, det är mannens uppgift och ändast då kommer han att vara intresserad av dig när du inte är så villig och på!
    Ja, så är det nog!
    Jag kan bara inte förstå varför det är sådan stor skillnad på honom? Kan inte riktigt släppa det! 
  • DalboForEver

vill man ha nåt får man ta o göra det själv.
    lyssna inte på åsikterna från stenåldern.

• Anonym

Han blev nog rädd. Du har två val; antingen så avvaktar du, håller låg profil och väntar på att han hör av sig eller så frågar du rent ut "Det blev ju inget i lördags, ska vi ta nästa fredag istället?" börjar han då komma med konstiga undanflykter så vet du, han var inte intresserad...

• Anonym
    Anonym skrev 2013-01-23 14:28:07 följande:
    Han blev nog rädd. Du har två val; antingen så avvaktar du, håller låg profil och väntar på att han hör av sig eller så frågar du rent ut "Det blev ju inget i lördags, ska vi ta nästa fredag istället?" börjar han då komma med konstiga undanflykter så vet du, han var inte intresserad...
    Jag kommer nog välja det första. Jag skall försöka att hålla låg profil och om han hör av sig till mig så skall jag försöka att ta upp det.... Men jag förstår inte vad som kan ha hänt? Märkligt att han bara vände så där
  • CMM
    Anonym skrev 2013-01-23 14:20:37 följande:
    Skitsnack. Jag är man och tror på rak kommunikation snarare än dessa jävla spel som så många verkar tro att man måste ägna sig åt.

Vill man veta något så frågar man rakt ut. På så sätt slipper man potentiellt pinsamma missförstånd och feltolkningar. 
    Fokuserar man på invandrings- och integrationsfrågor har man inte fattat vad som är viktigt i världen och Sverige. /Ermenegildo
  • Anonym
    CMM skrev 2013-01-23 14:31:49 följande:
    Skitsnack. Jag är man och tror på rak kommunikation snarare än dessa jävla spel som så många verkar tro att man måste ägna sig åt.

Vill man veta något så frågar man rakt ut. På så sätt slipper man potentiellt pinsamma missförstånd och feltolkningar. 

Ok, hur tycker du att jag skall ta upp det på bästa sätt utan att pressa? Det jag vill få fram är att jag har fått en känsla av att han beckar? Jag bryr mig inte så mkt om att vi inte ka träffas den helgen det är mest att han har slutat chattat med mig och helt enkelt beckat på något sätt
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-01-23 14:30:19 följande:
    Jag kommer nog välja det första. Jag skall försöka att hålla låg profil och om han hör av sig till mig så skall jag försöka att ta upp det.... Men jag förstår inte vad som kan ha hänt? Märkligt att han bara vände så där
    Han kanske är sån som snackar mycket,  men när det väl gäller så bangar han? Har ni setts irl? Annars kanske han blev rädd för att du inte skulle tycka han var snygg nog
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-01-23 14:36:55 följande:
    Han kanske är sån som snackar mycket,  men när det väl gäller så bangar han? Har ni setts irl? Annars kanske han blev rädd för att du inte skulle tycka han var snygg nog
    Ja, vi har träffats innan. Vi har jobbat tillsammans i 1 år för några år sedan
  • CMM
    Anonym skrev 2013-01-23 14:35:45 följande:

Ok, hur tycker du att jag skall ta upp det på bästa sätt utan att pressa? Det jag vill få fram är att jag har fått en känsla av att han beckar? Jag bryr mig inte så mkt om att vi inte ka träffas den helgen det är mest att han har slutat chattat med mig och helt enkelt beckat på något sätt
    "Jag har en känsla av att du har dragit dig undan från mig den senaste tiden, är det någonting som har hänt?" eller något sådant? Jag vet inte ordagrant vad man ska skriva, det beror ju på situation och mottagare osv etc.
    Fokuserar man på invandrings- och integrationsfrågor har man inte fattat vad som är viktigt i världen och Sverige. /Ermenegildo
  • Anonym
    CMM skrev 2013-01-23 14:40:55 följande:
    "Jag har en känsla av att du har dragit dig undan från mig den senaste tiden, är det någonting som har hänt?" eller något sådant? Jag vet inte ordagrant vad man ska skriva, det beror ju på situation och mottagare osv etc.

Tack för tipset, skall se om jag vågar fråga honom.

Fattar inte alls vad som har hänt  
  • Anonym
    CMM skrev 2013-01-23 14:31:49 följande:
    Skitsnack. Jag är man och tror på rak kommunikation snarare än dessa jävla spel som så många verkar tro att man måste ägna sig åt. Vill man veta något så frågar man rakt ut. På så sätt slipper man potentiellt pinsamma missförstånd och feltolkningar. 

Jag är övertygad om att killar blir mer intresserade av mig när jag visar mig mer upptagen och ovillig än tvärtom! Säga bad ni vill men det är vår uppfattning efter erfarenhet.
  • CMM
    Anonym skrev 2013-01-23 14:54:52 följande:

Jag är övertygad om att killar blir mer intresserade av mig när jag visar mig mer upptagen och ovillig än tvärtom! Säga bad ni vill men det är vår uppfattning efter erfarenhet.
    Ja, jag kan bara tala utifrån mig själv och jag tycker att det här "spelet" är oerhört patetiskt. Jag är inte mycket för att sitta och gissa folks avsikter - är jag intresserad av en tjej och hon gör allt för att verka upptagen eller svår kommer mitt intresse tämligen omgående att minska. 
  • Anonym
    CMM skrev 2013-01-23 14:59:09 följande:
    Ja, jag kan bara tala utifrån mig själv och jag tycker att det här "spelet" är oerhört patetiskt. Jag är inte mycket för att sitta och gissa folks avsikter - är jag intresserad av en tjej och hon gör allt för att verka upptagen eller svår kommer mitt intresse tämligen omgående att minska. 

Allt i lagom mängd. Är du tvärtom tröttnar.killen, lätt!
Svar på tråden Han har backat, kan jag fråga varför!