• mammamebarn

Propavan.

Skulle mycket väl kuna vara tabletterna, vissa kan få märkliga biverkningar, oftast övergående.
    Ge det en vecka eller två, är det fortfarande samma så prata med läkaren igen. 

• mammamebarn
    Anonym skrev 2013-01-24 13:10:23 följande:
    Jag tänker också att det kan va nåt sånt.. men det är inte alls kul :( Usch för tabletter.

Nä, fy fan för tabletter.
    Själv går jag på en del och har en del vid behovs tabletter, varav propavan var en av ömntabletterna jag testat men inte haft önskad effekt av dem.
    Jag fick världens mardrömmar av dem och hade svårt att "väcka" mig själv, ja menar har man en dålig dröm kan man inbland vakna av det, men inte jag....
    Jag har valt att övergå till insomningstabletter igen, vaknar hellre fyra-fem gånger på natten än har dessa drömmar.   
  • mammamebarn
    Anonym skrev 2013-01-24 13:22:39 följande:
    Jag hade insomningstabletter en längre tid, men jag blev beroende av de så jag fick de inte utskrivna längre :(
    Blev lite fundersam nu... Du blir beroende av insomningstabletter och får utskrivet sömntabletter??? skillnaden på dessa olika är väl inte jättestor, men risken att bli beroende av sömntabletter är större än av insomningstabletterna..
    Varför behöver ta tabletter varje kväll? 
Svar på tråden Propavan.