Vilket blöjmärke är bäst enligt dig?
Libero helt klart! Pampers är konstiga.
Libero helt klart! Pampers är konstiga.
Huggies finnes bland annat på ica.
Här finnes ett blöj test så kan man se de olika sorterna hur de är.
www.testfakta.se/foraldrar_barn/article15018....
www.testfakta.se/Mediaarkiv/Dokument/article1...
Eller ja, nu läste jag ju testet och såg att vissa läcker när barnet sitter eller ligger...
Hur kommer det sig att det är så olika med röda rumpor angående Libero vs. Pampers? Vad är det som finns i blöjorna som bebisarna reagerar så olika på? Min bebis blev inte röd utav någon av dem... Däremot upplever jag Pampers som en generellt konstig blöja då den luktar lite konstigt och har det där konstiga nätet och att man knappt märker när bebis har kissat. Konstigt material. Libero däremot sitter väldigt bra, luktar ingenting och man märker ganska snart när bebis kissat, det märks om man känner på blöjan på utsidan då den blir mjukare. Samtidigt kan man ha samma blöja ett bra tag, läcker inte. Det är bra om man är ute och inte kan byta någonstans. Vilket man inte märker på Pampers. Dessutom tycker jag att bajs och kiss fastnar i det där sunkiga nätet på Pampers. Medan andra verkar gilla det där nätet? Skulle vilja veta vad det är som är så bra med det där nätet i Pampers som inte Libero har?