• TEED

Någon mer som har BF 17 juni 2013?

Hej Hej!

Tänkte höra om det är någon mer som har BF 17 juni 2013 och som vill följas åt och diskutera allt som har med graviditeten att göra?
    Tycker att juni-trådarna har blivit så stora och det är inte helt lätt att hålla koll på alla.

Självklart är ni som är beräknade dagarna runt 17 juni också välkomnaGlad

Hoppas det är några som vill hoppa in i tråden!       

• Svar på tråden Någon mer som har BF 17 juni 2013?
  • abbi

Hej!

Jag har också BF 17 Juni! :) var bor du någonstans?
    Första barnet?

• abbi

Jag bor 2 mil utanför Malmö! ;) Och väntar vårt andra barn!

Läste din blogg! Grattis till flickan! Vi väntar (nog) också en flicka! Skriver nog för att BM inte kunde säga till 100% men det kan de ju aldrig!

• TEED

Tackar! och grattis själv till en flicka:) Det var samma här, BM sa att hon nästan var säker på en flicka, men riktigt säker kan man ju inte vara förräns bebis kikar ut:) Men nog skulle det vara lite snopet om det kikar ut en pojke istället..

Hur har du mått hittills i graviditeten?

Hur gammal är det blivande storasyskonet?     

• abbi

Haha ja det skulle man bli!
    Vår son blir 2 i april! ;)
    Dina då?

Jag har mått bra! Illamående ett par månader men det är över! Nu har jag bara ett jävla humör! Haha
    Själv?

• TEED

Min dotter fyller 6 år i maj och min son fyller 5 år i december.

Nja, jag har inte mått så jättebra, har mått riktigt illa, det är mycket bättre nu men vissa dagar känner jag av det fortfarande. 

Haha, ja jag har också ett jäkla humör och har haft sedan jag plussade, var likadan när jag väntade dottern, min sambo tycker det är lagom roligt:)  

• abbi
    TEED skrev 2013-01-28 14:03:17 följande:
    Min dotter fyller 6 år i maj och min son fyller 5 år i december.

Nja, jag har inte mått så jättebra, har mått riktigt illa, det är mycket bättre nu men vissa dagar känner jag av det fortfarande. 

Haha, ja jag har också ett jäkla humör och har haft sedan jag plussade, var likadan när jag väntade dottern, min sambo tycker det är lagom roligt:)  

usch och fy för illamående! :(

haha ja samma här. Stackars mannen! Kanske är så när man är gravid med tjejer?
    Såg att du hade handlat en klänning.. SÅ FIN. Vi har inte köpt ngt än... Jo en filt!
  • TEED

Min sambo är säker på att jag har sånt här humör för att jag väntar en tjejGlad

Ja det är det enda plagget jag har köpt än så länge, är lite nojig och vill inte köpa för mycket flick-kläder om det nu mot all förmodan skulle vara en pojk. Men ska försöka boka in en Ullaredstripp till våren och då lär jag handla en hel del bebiskläder och bebissaker. 

• abbi

Ja man blir lite nojjig! Ni har inte funderat på könsultraljud?

Svar på tråden Någon mer som har BF 17 juni 2013?