• TWH

9 missfall - sen fick jag veta varför

Blingbling, har fått samma bemötande av läkarna angående att jag blir sjuk vid implantation medan dr D tog det som att jag har höga nk celler som går igång, och så visade sig vara fallet! AnnaF, fiskolja är generellt väldigt nyttigt och har på senare år visat sig vara framgångsrikt vid fertilitetsbesvär/missfall. Sök på engelska och studier så hittar du massor. Var noggrann med att du köper ren fiskolja, helst i flytande form, el flytande i kapslar, och inte fiskleverolja. Ekimo på apoteket rekommenderas, min kroniska hälseneinflammation försvann efter ett tag m fiskolja!

• TWH

Ja, gör det! Tänk om du kan få hjälp m enkla medel😊

• TWH

AnnaF, såg inte ditt inlägg förrän nu, gick det bra m läkarkonsultationen?

• TWH

Ok, det var ju bra. Nä, det finns inte så mkt tester i Sverige gällande immunförsvaret tyvärr. Det finns tester, som tas i missfallsutredning,men de täcker inte alla fel. Du har ju fått bra mediciner (ur immnperspektiv) så vifår hoppas det hjälper🌺 jag skulle ta pred från äl samt trombyl. Fragminet skulle jag börja med precis efter återföring. Vad är det de ska göra 10 dgr efter äl, ska de in i livmodern trots att du kanske är gravid? Jag förstår nte riktigt😘

• TWH

Onelife, det var mycket tråkigt att höra, fy vad jag lider med dig. kramar!!

Jag kan bara rekommendera att kontakta Aten så snart som möjligt så att du får en chans att reda ut vad detta beror på. vad sa Leif? Jag önskade att jag hade vetat om Aten mycket tidigare så jag hade sluppit många av missfallen. Har du fått cytotec nu eller ska du skrapas? 

En hystereskopi låter ju bra att ni gör så ser du om där finns en skiljevägg, den kanske inte syns vid vul, skulle det finnas en sådan så kan den opereras bort.
     Många kramar igen och det kommer att ordna sig, speciellt om du kontaktar Aten. Jag vet hur det känns, hopplöst, men du blir gravid lätt och det kommer att lyckas.

• TWH

Bra Onelife, ett steg närmre en bebis, att du kontaktar Aten💝 AnnaF, jag vet att vissa gör hatching för att bli gravida, men visste inte att de gjorde det även mot missfall - men bra att de prövar olika metoder, Falun ligger ett litet steg före känns det som (jämfört m andra svenska kliniker), de är också positivt inställda till immunmedicinering. Vad spännande!

• TWH

Onelife, vad bra att du fick svar så snabbt! När ska du ha konsultationen? Kram och hoppas du inte har för ont🌺

• TWH

Onelife, gör det som känns bäst för dig. Jag vet inte hur gammal du är men jag hade inte tid att vänta och prova alternativa metoder. Dimitri i Aten tar fram fakta och behandlar utifrån dessa. Jag vet inte hur mkt vetenskap som ligger bakom örtbehandling men fråga henne vet ja! Kan du inte ta en konsultation med Aten och sedan avgöra? Det är väl inget som säger att du inte kan ta örtmedicin innan du åker ned till Aten?

• TWH

Che, det var ledaamt, mkt ledsamt att höra. Stor kram. Mätte de hinnsäcken? Om jag får råda dig till en sak just nu så är det att försöka få till immunproverna så du ser hur din kropp reagerar på graviditetshormonerna, för de har du ju så du kan behandla till nästa gång. Vi får hoppas på ett mirakel till nästa vecka. Du blir gravid Che och kommer att lyckas🌺

Svar på tråden 9 missfall - sen fick jag veta varför