Anonym (en tjej) skrev 2013-01-25 16:09:30 följande:
Jag funderar ofta på hur det känns att ha en snopp. Skulle främst vilja veta hur det känns att runka och hur det känns att stoppa in den i en slida. Hur känns det att få stånd och att ha stånd? Hur känns det när en kille inte fått utlösning på ett tag? Jag är väldigt fascinerad av snoppar helt enkelt

Åhh, jag har tänkt och funderat i ett par timmar om hur jag ska kunna svara på dina frågor på bästa sätt. Så att man som tjej förstår och i och med att jag inte vet hur en snippa exakt känns och vad man kan ta som exempel där som stämmer på mig så blir detta väldigt svårt.
Jag tror att det närmsta du kan komma för att känna känslan av att runka är att runka dig själv. Asså själva klitoris har ju en liten förhud och den kan man dra upp och ner över klitoris. Då det påstås att den har ungefär samma funktion som förhuden på snoppen så borde det ge en liknande känsla.
Nu är det ju så att klitoris är rätt liten men ta den känslan och försök fantisera upp den till storleken av ett finger.
Att stoppa in den i en slida blir värre. Det är både lite varmt, fuktigt och skönt där inne. Man vill liksom bara in som kille. Har funderat på om man sätter något varmt, mjukt och lite lätt glidande sak över klitoris och hela snippan så borde det lite likna hur det kan vara inuti slidan i känsla.
Stånd är lite som när något svullnar upp men inte gör ont. Nu vet jag inte om du har haft något som svullnat upp. Denna har jag försökt förklara tidigare men det är inte lätt. Man kan nog känna lite av känslan när det trycker i byxorna. Det tycker jag själv liknar lite om man stoppar in något hårt eller en toarulle eller något i trosorna på dig så trycker det lite mot kroppen. Ta inget som pressar ont utan bara själva trycket.
Den känslan passar rätt bra på hur det är när man har stånd och det trycker mot kalsongerna.
Oj när man inte fått utlösning på ett tag. Hmm. Kanske kan liknas med ägglossning hos dig. Asså man automatiskt upptäcker tjejer omkring än. Man tänker mer på sex. Det behövs inte mycket för att bli på och hård. Man vill bara spruta liksom. Har du någon gång känt att du bara måste ta på dig själv när du kommer hem. Lite den känslan är nog närmast.
En annan "kul" sak med snopp är som brukar hända mig speciellt när man har mycket lösa kläder på sig som nu under vintern. Långkalsonger, termobyxor m.m. Man är ute o går på stan och så märker man att oj snoppen har lagt sig lite åt sidan upp mot benet och varje gång man tar ett steg så masseras snoppen något.
Detta går bara inte att stoppa för när man hela tiden blir masserad där så känner man hur ståndet kommer och den blir större o större.
Bästa vore att flytta på den till rätt plats. Men det går inte att börja gräva i byxorna ute på gatan bland folk. Så man fortsätter o gå o försöker tänka på något annat. Men den blir bara hårdare och voila så är man ute o går med ett stånd.
Har hänt mig att när man kommer in så smiter man iväg och gömmer sig i något rum eller låtsas gå på toa för att när man tar av termobrallorna så syns ju det att man är hård.
Hoppas det går att få lite info ur detta i alla fall. :)