• Anonym (Kille)

Vill känna hur det är att vara tjej!! Onormal?

Jag funderar flera ggr om dagen på hur det känns att vara tjej rent fysiskt. 

Asså mest speciellt mellan benen och brösten. Asså, jag har blivit helt fascinerad av detta hur det liksom känns att inte ha något liknande mellan benen. Har ibland när snoppen lagt sig på ett visst sätt så den inte känns så mycket låtsats som att den inte är där och bara känt hur det kan vara utan en snopp.

Det är inte så att jag vill byta kön, men jag är helt fascinerad av hur det känns att vara tjej utan min bula.

Skulle vilja testa för en dag bara o vara tjej. Skulle tycka det var så skoj o intressant.

Är jag ensam med detta? 

• Svar på tråden Vill känna hur det är att vara tjej!! Onormal?
  • Anonym (tjej)

Jag tänker aldrig riktigt på hur det känns o vara tjej, och när det gäller brösten så vore det inte vara så svårt att föreställa sig som kille, föreställ bara att dina egna skulle börja växa :P Och underlivet märket jag inte så mycket av, inget som jag tänker på.

Jag har själv ibland undrat hur det skulle vara att vara kille med någon som hänger där på framsidan.. Kan mycket väl tänka mig känslan och se det framför mig, men är glad över att det inte är så på riktigt, snopp skulle inte passa på mig, haha! :P 

• Anonym (Kille)
    Anonym (tjej) skrev 2013-01-25 09:26:15 följande:
    Jag tänker aldrig riktigt på hur det känns o vara tjej, och när det gäller brösten så vore det inte vara så svårt att föreställa sig som kille, föreställ bara att dina egna skulle börja växa :P Och underlivet märket jag inte så mycket av, inget som jag tänker på.

Jag har själv ibland undrat hur det skulle vara att vara kille med någon som hänger där på framsidan.. Kan mycket väl tänka mig känslan och se det framför mig, men är glad över att det inte är så på riktigt, snopp skulle inte passa på mig, haha! :P 
    Ok. Jag tror killar tänker mer på snoppen då den kan göra sig påmind då och då genom att den rör sig och hamnar i olika lägen beroende på vad för underkläder man har på sig. 

Mm, brösten har jag lättare att föreställa mig faktiskt. Det är lite svårare där nere eftersom jag har svårt att trolla bort snoppen. Men ibland kan jag nästan få till det i vissa lägen.

Svårare har jag att föreställa mig hur ni tjejer kan föreställa er en snopp där nere. Tänk bara på att inte föreställa er den för långt ner mellan själva benen, för den sitter inte så långt ner som ert kön gör. Annars skulle man klämma den varje gång man trycker ihop benen men det gör man inte. Föreställ er den lite högre upp så att den skapar en bula så att säga. Där sitter den.  
  • viseversa

Tror det är normala funderingar. Jag kan tex fråga sambon ibland hur det känns att alltid ha något som hänger mellan benen och om han kan frysa om snoppen och andra konstiga barnsliga seriösa frågor. Han brukar bara skratta åt mina frågor och besvara dom så gott han kan! : )

• Anonym (tjej)
    Anonym (Kille) skrev 2013-01-25 10:03:39 följande:
    Ok. Jag tror killar tänker mer på snoppen då den kan göra sig påmind då och då genom att den rör sig och hamnar i olika lägen beroende på vad för underkläder man har på sig. 

Mm, brösten har jag lättare att föreställa mig faktiskt. Det är lite svårare där nere eftersom jag har svårt att trolla bort snoppen. Men ibland kan jag nästan få till det i vissa lägen.

Svårare har jag att föreställa mig hur ni tjejer kan föreställa er en snopp där nere. Tänk bara på att inte föreställa er den för långt ner mellan själva benen, för den sitter inte så långt ner som ert kön gör. Annars skulle man klämma den varje gång man trycker ihop benen men det gör man inte. Föreställ er den lite högre upp så att den skapar en bula så att säga. Där sitter den.  
    Jepp, har sett vart killar har snoppen så jag föreställer mig inte den hängandes från underlivet, haha xD
    Jag kan faktiskt ganska lätt se det framför mig, och överföra känslorna jag får från underlivet till fantasisnoppen. Kan dock vara att jag har onormalt bra fantasi :P
  • Anonym (Kille)
    Anonym (tjej) skrev 2013-01-25 10:13:08 följande:
    Jepp, har sett vart killar har snoppen så jag föreställer mig inte den hängandes från underlivet, haha xD
    Jag kan faktiskt ganska lätt se det framför mig, och överföra känslorna jag får från underlivet till fantasisnoppen. Kan dock vara att jag har onormalt bra fantasi :P
    Häftigt!! :)

Det är lite så jag fantiserar mig också när jag tänker mig ert kön. Tänker bort snoppen så att säga och försöker bara fantisera ert kön och hur det känns.

Säg inte till nån men jag har t.om. låtsas onanerat på mitt "tjej kön" för att bilda en uppfattning hur det kan vara. :-P 
  • Anonym (tjej)
    Anonym (Kille) skrev 2013-01-25 10:15:35 följande:
    Häftigt!! :)

Det är lite så jag fantiserar mig också när jag tänker mig ert kön. Tänker bort snoppen så att säga och försöker bara fantisera ert kön och hur det känns.

Säg inte till nån men jag har t.om. låtsas onanerat på mitt "tjej kön" för att bilda en uppfattning hur det kan vara. :-P 
    Haha, tror inte att det är så ovanligt som det låter, har ju själv också tänkt o låtsas ;) har t.ex rört vid fantasisnoppen osv, inte speciellt upphetsande, men intressant. Är väl bara mänskligt att vara nyfiken!
  • Anonym (Kille)

Tack. Ja jag är väl inte ensam att vara fascinerad av detta. 

Asså måste bara fråga nu när vi har det på tapeten. Inte så lätt för mig som kille att undersöka det hands on. Det är asså när ni stitter ner som tjej. Hur hamnar er snippa då. Blir liksom ingången rakt lodrätt ner mot stolen? 
    Känner man något tryck mot den?

Kan det inte gnida mot snippan när man sitter?  

• Anonym (tjej)
    Anonym (Kille) skrev 2013-01-25 15:21:02 följande:
    Tack. Ja jag är väl inte ensam att vara fascinerad av detta. 

Asså måste bara fråga nu när vi har det på tapeten. Inte så lätt för mig som kille att undersöka det hands on. Det är asså när ni stitter ner som tjej. Hur hamnar er snippa då. Blir liksom ingången rakt lodrätt ner mot stolen? 
    Känner man något tryck mot den?

Kan det inte gnida mot snippan när man sitter?  
    Haha, ja den hamnar rakt ned mot stolen, men det finns ju ben ganska tätt bakom på båda sidorna och det är där den mesta tyngden tas när man sitter ner, så det är ju inte liksom hela vikten på underlivet, faktiskt nästan ingen vikt alls :P Var faktiskt tvungen att sätta mig på en stol, aldrig nåt jag tänker på. Det gnider inte. Det beror nog på hur man sitter också, sitter man väldigt extremt rak i rygg så känns det mer tryck, men det är inget märkvärdigt med det.
  • Anonym (en tjej)

Jag funderar ofta på hur det känns att ha en snopp. Skulle främst vilja veta hur det känns att runka och hur det känns att stoppa in den i en slida. Hur känns det att få stånd och att ha stånd? Hur känns det när en kille inte fått utlösning på ett tag? Jag är väldigt fascinerad av snoppar helt enkelt

• Anonym (Kille)
    Anonym (en tjej) skrev 2013-01-25 16:09:30 följande:
    Jag funderar ofta på hur det känns att ha en snopp. Skulle främst vilja veta hur det känns att runka och hur det känns att stoppa in den i en slida. Hur känns det att få stånd och att ha stånd? Hur känns det när en kille inte fått utlösning på ett tag? Jag är väldigt fascinerad av snoppar helt enkelt
    Åhh, jag har tänkt och funderat i ett par timmar om hur jag ska kunna svara på dina frågor på bästa sätt. Så att man som tjej förstår och i och med att jag inte vet hur en snippa exakt känns och vad man kan ta som exempel där som stämmer på mig så blir detta väldigt svårt. 

Jag tror att det närmsta du kan komma för att känna känslan av att runka är att runka dig själv. Asså själva klitoris har ju en liten förhud och den kan man dra upp och ner över klitoris. Då det påstås att den har ungefär samma funktion som förhuden på snoppen så borde det ge en liknande känsla.

Nu är det ju så att klitoris är rätt liten men ta den känslan och försök fantisera upp den till storleken av ett finger.

Att stoppa in den i en slida blir värre. Det är både lite varmt, fuktigt och skönt där inne. Man vill liksom bara in som kille. Har funderat på om man sätter något varmt, mjukt och lite lätt glidande sak över klitoris och hela snippan så borde det lite likna hur det kan vara inuti slidan i känsla. 

Stånd är lite som när något svullnar upp men inte gör ont. Nu vet jag inte om du har haft något som svullnat upp. Denna har jag försökt förklara tidigare men det är inte lätt. Man kan nog känna lite av känslan när det trycker i byxorna. Det tycker jag själv liknar lite om man stoppar in något hårt eller en toarulle eller något i trosorna på dig så trycker det lite mot kroppen. Ta inget som pressar ont utan bara själva trycket.

Den känslan passar rätt bra på hur det är när man har stånd och det trycker mot kalsongerna.

Oj när man inte fått utlösning på ett tag. Hmm. Kanske kan liknas med ägglossning hos dig. Asså man automatiskt upptäcker tjejer omkring än. Man tänker mer på sex. Det behövs inte mycket för att bli på och hård. Man vill bara spruta liksom. Har du någon gång känt att du bara måste ta på dig själv när du kommer hem. Lite den känslan är nog närmast.

En annan "kul" sak med snopp är som brukar hända mig speciellt när man har mycket lösa kläder på sig som nu under vintern. Långkalsonger, termobyxor m.m. Man är ute o går på stan och så märker man att oj snoppen har lagt sig lite åt sidan upp mot benet och varje gång man tar ett steg så masseras snoppen något.
    Detta går bara inte att stoppa för när man hela tiden blir masserad där så känner man hur ståndet kommer och den blir större o större.

Bästa vore att flytta på den till rätt plats. Men det går inte att börja gräva i byxorna ute på gatan bland folk. Så man fortsätter o gå o försöker tänka på något annat. Men den blir bara hårdare och voila så är man ute o går med ett stånd.

Har hänt mig att när man kommer in så smiter man iväg och gömmer sig i något rum eller låtsas gå på toa för att när man tar av termobrallorna så syns ju det att man är hård.

Hoppas det går att få lite info ur detta i alla fall. :) 
Svar på tråden Vill känna hur det är att vara tjej!! Onormal?