Är min tjej lite ug?
Hjälp mig tyda min flickvän - är hon lite ug?
Hon har ett bra jobb där hon tar beslut dom rör privatpersoner i sitt liv. Hon är instruktör på ett gym och leder pass samt framåt som människa.
Saken är den att jag upplevt henne att gilla när jag håller fast hennes händer när vi har sex. När hon var borta på kurs skickade jag ett sms att jag ville henne nyrakad när hon kom hem. Svaret var att hon skulle se till att göra herrn nöjd. (Hon hade inte rakat bort allt hår men hon var nyrakad).
En gång skrev jag att jag hon skulle köpa porriga trosor, inga som hon hade innan för att glädja herrn så hade hon köpt 3 stycken trosor med utseende som hon inte haft tidigare (inte hennes sort) som hon hade på sig när hon kom hem.
Vad mer kan jag göra för att ta reda på detta utan att fråga henne rakt ut. Det hade varit roligt att pricka rätt utan att hon måste berätta det för mig.
Tror du att detta med att hon rakade sig och köpte trosor som hon aldrig skulle köpa annars har att göra med att hon gillar att bli tillsagd och att hon är lite dominant?
Finns det något jag kan göra för att få svar på denna fråga på ett enkelt sätt - utan att fråga henne. Kan jag be henne göra något som jag får svar på min fråga ?
Tack på förhand alla FLare där ute.
).