• Herr Alfabet

Vid vilken ålder nådde din pojke skonummer 38?

Minns du inte så gör en "best guess"

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vid vilken ålder nådde din pojke skonummer 38?
  • Sisisisi

Min son är 7,5 år nu och har 37 så jag räknar med att han har 38 senast när han är 8,5 år.

• Herr Alfabet

Oj! Är han lång också, och har stora händer? Eller bara fötterna som drar iväg på honom?

• L i n n

Min ena som som fyller 8 i april har storlek 37/38 nu.
    Den andre, som är lika gammal, har storlek 34/35.

Han mest störst fötter är 140 cm lång, den andre är 135 cm.

• Edda2

8 åringen har 37-38 i skor beroende på skon.
    6.5 åringen 34-35 i skor.
    8 åringen är väl 137cm eller något
    6.5 åringen 135cm.

• Sisisisi
    Herr Alfabet skrev 2013-01-25 13:28:58 följande:
    Oj! Är han lång också, och har stora händer? Eller bara fötterna som drar iväg på honom?

Han är 138 cm men om händerna är stora vet jag inte.
  • cosinus

Min man fyller snart 40 och har ännu inte nått dit :) Mina söner är ännu så små men jag tvivlar på att den yngre någonsin når dit då han är väldigt lik sin far och jag har heller inga stora fötter att skryta med (37).

Den äldre kommer nog dit men inte än på några år, han har strl 29-30 och är 6.5. Dottern är snart 9 och har strl 30-31 och är skitsur över att hon har minst fötter i klassen och jag tror att en del av hennes klasskompisar är på väg upp mot de storlekarna.

En kompis son ligger på 40 och han är 9 så det varierar ju precis hur mycket som helst.

• Tuffen

I höstas. Då var han 9 år. 

• ostbollen

Eftersom fötterna tydligen växer med två storlekar per år kommer min kille att vara sju när han har storlek 38... Han är stor för sin ålder, men inte riktigt lika stor som sina fötter.

• Herr Alfabet

Skulle satt åldersgränserna lägre i undersökningen ser jag nu. Trodde inte småpojkar hade så stora fötter. Finns ju vuxna kvinnor som har 35, och tydligen gott om 7åriga pojkungar som knappt skulle få ner sina fötter i 35or . Växer händerna lika mycket, lika tidigt?

• Mamma till 5 underbara barn

Min inte när äldsta sonen hade storlek 38 ( han e iaf snart 18) och har 43-44 nu. Andra sonen hade storlek 38 ca vi 12 årsåldern ( om jag inte minns helt tokigt. Han blir 15 nu den 26.2 och har nu 41-42

Svar på tråden Vid vilken ålder nådde din pojke skonummer 38?