Inlägg från: Hallonröd |Visa alla inlägg
  • Hallonröd

Snopp eller snippa?! (Bild)

YummyMami skrev 2013-01-25 15:53:12 följande:
    Alltså, normalt brukar jag åtminstånne hitta huvud armar och ben, nu hittar jag INGET

Men det är ju en bild på rumpan
  • Hallonröd
    YummyMami skrev 2013-01-25 15:57:45 följande:
    JAHAAAAAA.. Man tycker ju att de borde hänga ut något oregelbudet då om de är rumpan på en kille.. Obestämd

Ja...fast så mycket hänger det väl inte på ett foster ? Beror väl på hur bilden är tagen också kan jag tänka...
  • Hallonröd
    YummyMami skrev 2013-01-25 16:03:27 följande:
    Undrar vad "hålet" är för något! Ca kl 1, lite inåt.. Jag tror jag har hittat rumphålet! Oskyldig

*hahaha* ...själv är jag asdålig på att se....jag fattar inte hur bilden är tagen...underifrån -  visst, men sen då? Uppåt eller neråt? Jag vill få det till att  inbuktning längst ner är där skinkorna delar sig men det kanske är fel..?! Skäms
  • Hallonröd
    YummyMami skrev 2013-01-25 16:09:43 följande:
    Ja äh, inte blir jag klok på de heller, jag har nu beslutat mig för att det är en kille, och det av den stora korven på högra sidan längst upp!

*hahahaha*...jag döör...vad knäpp du är
    bakeababy skrev 2013-01-25 16:11:11 följande:
    Där det delar sig, liksom går inåt längst ner, där är 3 vita streck (svåra att få med på bild då bilden är lite suddig). Bilder är på "rätt" håll så man ska inte behöva vända o vrida på den :)
    Är så svårt Glad

Ok...då ser jag också 3 streck om än lite diffusa...Glad Annars ser jag 3 streck lite varsom...Drömmer
Svar på tråden Snopp eller snippa?! (Bild)