Inlägg från: bakeababy |Visa alla inlägg
  • bakeababy

Snopp eller snippa?! (Bild)

Hej!
    Var på Ul idag, vi ville inte veta könet, men som en kul grej fick vi en bild på könet som vi kan spekulera kring :)
    På bilden ser man rumpan underfrån enligt BM, det jag kan se är tre vita streck som sitter rätt så tätt...vad ser ni? Pojk el flicka?

• Svar på tråden Snopp eller snippa?! (Bild)
  • bakeababy

Där det delar sig, liksom går inåt längst ner, där är 3 vita streck (svåra att få med på bild då bilden är lite suddig). Bilder är på "rätt" håll så man ska inte behöva vända o vrida på den :)
    Är så svårt Glad

• bakeababy
    bakeababy skrev 2013-01-25 16:17:55 följande:
    Har dragit pilar ifrån de tre strecken på bilden.... :)

Ah, ser nu att den hamnade åt fel håll...
  • bakeababy

Tack för alla gissningar :) Är så spännande! Vi har en pojk sedan innan och men honom såg jag direkt en rund "boll" på ultraljudet. Denna gången såg jag inget sådant....tycker att vid denna veckan och med denna vinkeln borde man kanske se ngt som stack ut om det nu är en kille till.... men vem vet... Flört

Tar tacksamt emot fler gissningar!

• bakeababy
    Flisan79 skrev 2013-01-25 16:40:29 följande:
    Såg strecken direkt så tror flicka! Har själv tre flickor och kollat könet med alla tre
    Har det sett ungerfär likadant ut på dina flickors ul?
  • bakeababy
    Flisan79 skrev 2013-01-26 09:23:05 följande:
    Googla bilder på "könsultraljud" och "gender ultrasound" så får du upp en del bra bilder. Framförallt är det ju väldigt tydligt när det är en pojke

Känns som jag inte gör ngt annat än googlar ;) Haha! Har strecken på dina flickors ul varit lika korta?
Svar på tråden Snopp eller snippa?! (Bild)