Inlägg från: Anonym (Hanna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hanna)

Runkar ni alltid åt er man?

Skulle göra det om han ville, men han är inte så förtjust i det, gör det bättre själv. Ger hellre oralsex och det njuter han mera av. Fast om jag inte alls hade lust skulle det vara svårt att ge med känsla, då är det kanske bäst att säja nej.

• Anonym (Hanna)
    Cheeses skrev 2013-01-25 22:01:27 följande:
    Händer det att din man onanerar åt dig? Eller är det bara kvinnor som ska onanera åt sin partner?

Cheeses, du skriver också att det låter sjukt med tjejer som runkar sina män. Jag tror tvärtom att det är vanligare att man gör det skönt för varandra, och gillar det, än att inte göra det.

Min man smeker mej, vi ger varandra oralsex, men för mej är själva ordet onanera att man gör det själv. Om man använder händerna för att göra det skönt för den andre är det smek, hångel eller smeksex enligt mej.

Du har verkligen missat något om du inte förstått skillnaden mellan att göra det själv eller att bli smekt av nån annan, man kan inte överraska sej själv, och det är njutning att se sin partner bli kåt bortom all sans.
  • Anonym (Hanna)
    Anonym (otillfredsman) skrev 2013-01-25 22:29:39 följande:
    Min fru gör det aldrig åt mig fast jag ber snällt och försöker kompromissa, och vi kanske inte haft något sex på månader... Tycker hon är lat och nonchalant och hon åker snart ut... Hade det funnits skäl att neka så hade det varit en annan sak... Men blir svaret alltid att du får göra det sjäkv, med en nonchalant rykning på axeln, så får det vara...

Men nu kommer jag att få en massa påhopp från surkärringar som känner sig träffade...   

Nej, jag tycker det är tråkigt för både dej o din fru. Nånting tok är det om hon tappat lusten, knappast bara lathet.

Ordet "surkärring" får mej dock att misstänka att du inte är en så attraktiv personlighet.
  • Anonym (Hanna)

[quote=68540585][quote-nick]Anonym (otillfredsman) skrev 2013-01-25 23:17:39 följande:[/quote-nick]Jag tror mig vara fullt kapabel att avgöra om min fru är lat och tar mig alltför mycket för givet. Därom råder ingen som helst tvekan, tro mig...

Det är riktigt imponerande att du kan bedöma min personlighet efter efter mitt val av ord för dig och andra, som av någon anledning känner sig träffade eller provocerade...[/quote

]Jag tror dej, att du känner dej tagen för given, jag har varit i din sits och det är inte roligt. Men om du vill att det ska bli bra så kan du inte bara se henne som lat utan ta reda på varför. Du skrev att du skulle bli "påhoppad av surkärringar "som kände sej träffade" , träffad känner jag mej inte men visst blir jag provocerad av att du är otrevlig mot kvinnor som din fru, som skulle kunna ge dej sin synvinkel och förklaringar, redan innan dom hört av sej......

Det är klart att dina ordval säjer nåt om dej. Det gör alla ordval.

Svar på tråden Runkar ni alltid åt er man?