• Thaleya1

Runkar ni alltid åt er man?

Min sambo har aldrig bett om att få bli runkad, och jag har kanske gjort det ca 4 gånger någonsin och då aldrig hela vägen till avslut, jag är nog inte så bra på att runka av människor heller tror jag.

Som tur är min sambo mer för att ge mig än för att få själv, vilket passar utmärkt för mig eftersom jag känner mig både lat och okunnig ibland. Han brukar mest bara vilja att jag vänder på mig så han får ta på min rumpa, så ligger jag och slappnar av medan jag får en skön massage!

Åsikter om sexiga kläder kan han dock ha och då brukar jag stå till tjänst.

• Thaleya1
    MadlenA skrev 2013-01-26 15:51:45 följande:
    Jaaa, t ä n k vad kvinnor är olika bra på att runka, helt tosigt egentligen! Undra just vad detta kan bero på?? Jättespännande och intressant reflektion av dig anonym (olika kvinnor). Om det bara varit lättare att ge anvisningar...
    Vad är det som är så svårt med att ge anvisningar?

Håll hårdare - lösare
    använd en hand, använd båda
    ta mer vätska/olja - mindre
    Gör fortare upp och ner - gör saktare
    Ryck inte så hårt - ryck inte så löst
    Gör inte roterande rörelse med handleden - gör roterande rörelser
    Växla greppen - gör det inte
    Gå konstant med samma fart - växla farten
    Vinkla handleden upp och ner - vinkla inte handleden
    Gör såhär (visa med egen hand) - gör inte såhär...

• Thaleya1
    MadlenA skrev 2013-01-26 17:43:15 följande:
    Om man bara kunde läsa in ironi Thaleya. Tycker inte det är spännande eller intressant att kvinnor är olika bra på att runka... tyckte anonyms (olika kvinnor) inlägg var korkat...
    Sorry det lät inte som ironi när jag läste det först. Men jag ser det nu. Det gäller dock fortfarnde åt anonym, då jag antar att han inte var ironisk.
  • Thaleya1

Med tanke på att min sambo aldrig bett mig runka av honom, så har jag svårt att sätta mig in i sammanhanget.

förstår liksom inte varför han inte kan runka själv, om jag onanerar så gör jag ju det själv, ifall vi inte har sex ihop. Förstår liksom inte varför man ska be någon som inte är sugen på sex just då att göra dem en sexuell tjänst. jag tycker det känns lite obehagligt faktiskt, som utnyttjande av personen eller halvvåldtäkt på sig själv.

Sen har jag iofs aldrig sagt nej till sex och kommer nog aldrig att göra det. Jag har högre sexlust än min sambo.

Svar på tråden Runkar ni alltid åt er man?