Inlägg från: Anonym (o) |Visa alla inlägg
  • Anonym (o)

Runkar ni alltid åt er man?

Jag utför inte sexuella handlingar utan sexlust. Att jämföra runkning med att klia på ryggen är fan i mig befängt. 

• Anonym (o)
    Anonym skrev 2013-01-28 06:57:35 följande:
    Underbart med känslan av närhet, när som helst och hur som helst.
    Om min partner inte hade intresse av att smeka mig och min kropp på alla tänkbara sätt skulle jag välja någon annan. Det är inte konstigt att det knakar i en del förhållanden om man är olika på den här punkten och jag kan också nästan förstå otrohet om man lever i en sån här relation.

Skulle vara fullständigt ointressant att leva med någon som skulle se det som en motbjudande uppgift att smeka min heta längtande kropp oavsett om det skulle handla om ömsesidigt sex eller bara en skön stund av närhet med bonus för den ena.
    Handlar inte om vad som är rätt eller fel men är man inte överens på den här punkten så får man problem förr eller senare tror jag. 
    Bara svaga, respektlösa människor är otrogna om partnern inte är sugen på att utföra sexuella tjänster närhelst de önskar. Att man inte har lust att ta ett kön i hand eller mun en dag, betyder inte att man är ointresserad av sin partner. 
  • Anonym (o)

Är en "gåva", eller "den lilla tjänsten" mentalt nedbrytande för givaren, kan jag inte förstå att man ens tar emot den...  Då besitter man kvalitéer som mindre goda om du frågar mig. Jag personligen mår psykiskt dåligt av att utföra sexuella handlingar om jag inte känner lust eller erotik inom mig. ...och det har inget att göra med mina känslor för min partner eller hans kropp. 

Den som så gärna vill bli avrunkad utan att partnern har lust att göra det, kan väl låta denna slippa göra det - se det som en kärlekshandling, eller hur var det nu?

Att dammsuga och runka kan inte jämföras - det är helt olika dignitet i dessa handlingar känslomässigt. 

• Anonym (o)
    Anonym skrev 2013-02-01 11:07:01 följande:
    Varför blir tjejer arga på att killar vill ha sex? Jag förstår inte, det är väl bra att de vill? 
    ÄR själv tjej men jag fattar inte...

Ja, men det är ju inte partnerns lust man blir sur över. Trodde nog det var lätt att förstå. Det är ev tjat, press och krav man blir arg på att utsättas för. Risken att få dras med en tjurig och avig partner för att man inte haft lust att tillfredsställa dem sexuellt just när partnern vill. Martyrskapet en del klär på sig under klagan att - buhu, hon/han älskar mig inte. Sådant är galet oattraktivt och får i alla fall mig att tappa både lust och respekt för en partner.  
Svar på tråden Runkar ni alltid åt er man?